Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Záměna

04. 10. 2020
5
9
679
Autor
Danny

Kamil četl zajímavou historickou knihu. Byl do ní tak "zažraný", že málem přeslechl svoji mámu, která jej a jeho bratra vyrušila:
"Kamile, Pavle: domluvila jsem se s kolegyní z kanceláře, že pojedeme na dovolenou spolu: jsou to chatky na Vysočině."
"To bude otrava..." vzdychnul Kamil a chtěl se vrátit ke knížce.
"Ba ne," odvětila jeho máma, "kolegyně má dceru Reginu, třeba se ti bude líbit."
---
"Co to čteš, Regino?" zeptal se Kamil. Seděli na lavičce u chatek, "jé, ty máš taky knihu o historii? To mě baví hodně! Co třeba..."
Začali si o tom povídat. Povídali si dlouho a často.
---
Uplynulo pár dní.
"Poslyš, Regino, chtěla bys se mnou chodit?" Kamil se Reginu pokusil chytit za ruku.
"Ne, Kamile. Nemiluju tě," odsekla Regina. Odtáhla ruku.
"Ale vždyť si tak dobře rozumíme!" vyhrkl ze sebe Kamil.
"Rozumíme, ale nejsem zamilovaná," odsekla znovu Regina.
"Krávo! Blbá krávo!" Kamil se naštval a odběhl pryč.
---
"Ne, Regina s tebou nechce mluvit."
Jsme krátce po začátku školního roku, po těch prázdninách. Kamil pokrčil rameny a položil telefon: tak to zkusil ještě jednou. No nic.
---
Uplynulo pár let. Kamil už chodil na vysokou.
"Ty, Kamile, pamatuješ na tu Reginu, jak jsme s ní byli na Vysočině?" zeptal se jednoho večera Pavel.
"Pamatuju, Pavle, co je s ní?" odpověděl Kamil bratrovi.
"Představ si to, slyšel jsem, že ona odjela do zahraničí: a tam o sobě zjistila, že je lesba. Normální coming out, ty vole!"
"Takže bych jí měl odpustit," odtušil Kamil, "odpustit a posunout se dál."
---
Jsme zase o pár let dál.
"Představ si, Honzo, že bych s tou Reginou možná opravdu začal chodit," předhodil Kamil.
"To bys na to možná přišel už tehdy," usmál se onen Honza.
"Oba bychom na to možná tehdy přišli, já i ona..." Kamil se smál, až se za postel popadal. To bylo zanedlouho potom, co o sobě zjistil, že je gay.

 


9 názorů

Lakrov
26. 11. 2020
Dát tip

 Tenhle příběh plný zásadních myšlenkových obratů mi přijne napsaný příliš schematicky. Líbilo by se mi ho trochu rozvést...


Luzz
13. 11. 2020
Dát tip

tohle je tak příšerně napsaný, že ani nevím, co k tomu mám napsat.


To je náhodička... :)


Danny
01. 11. 2020
Dát tip

Ahoj, rád bych dílo nominoval na PM za říjen 2020, díky.


WTF :D život je pes :D


lastgasp
05. 10. 2020
Dát tip

Socializační, genderový proces ve zkratce. Bezva.


K3
04. 10. 2020
Dát tip

:).


se smál, až se za postel popadal...:-))))))))))...............hezky jsi to rozuzlil..:-))....*/***


bixley
04. 10. 2020
Dát tip

:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru