Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkoušková

05. 10. 2020
7
8
294
Autor
BělaŠmÁ

 

Sedmá runda byla zrádná

v těle mám malou Saharu

,,Pojďte dál, slečno Bělo“

vítá mne mile na prahu

 

Sukně, to je kamarádka

sukně krátká, kratinká

po stehně mi ruka šmátrá

v letech mého tatínka

 

Knoflíčci jsou fajn parťáci

knoflíčci vás nezradí

z každé bryndy vysvlečou mne

,,Ach, jaké fajné pozadí!“

 

---

 

,,Dnešní zkouška? Máte index?“

Pátrám po tom  deníčku

,,Příště lépe. Ale budiž.

 Dnes Vám píšu jedničku“


8 názorů

BělaŠmÁ
05. 10. 2020
Dát tip

Děkuji všem za názor, cením si toho...

Gora - jasně, že vysvlečou..já tam měla vyvlíknou a jak jsem to měnila tak...stane se a děkuji, opravím

a vše budu dávat do kategorie Pro radost, protože to je to, proč je píšu..;-)

Thea - díky, kulhá, já vím, ale na to, že se snažím o tvorbu od 1.9.2020 to jde , ne? ;-) Ach tam prostě muší bejt..

Luzz - v pohodě, každý máme na humor jiný názor..já Ti ten tvůj brát nemíním ;-)

 


Luzz
05. 10. 2020
Dát tip BělaŠmÁ

mně to teda přijde spíš nechutný a hloupý než vtipný.


Gora
05. 10. 2020
Dát tip BělaŠmÁ

Nemá být vysVlečou?

Vázaný verš je náročný na rytmus, rýmy, přízvuky, což je zde slabší... k této žertovné básni by se nejspíš hodila kategorie pro radost...


Aru
05. 10. 2020
Dát tip

:D


Thea v tramvaji
05. 10. 2020
Dát tip BělaŠmÁ

Bělo víš že se dá "manipulovat" i s ženskýma? Taky jsem byla jednou nohou na pajdáku... Druhou nohou mezi umělci, tam zase převažovali chlapi. Ale studenta to naučilo vypořádat se s každou stranou. Byla jsem dobrý student :)))

Básnička je super, trošku kostrbaté místo u "Ach, jaké fajné..." ale to se všecko ještě doladí a téma zaujalo!


BělaŠmÁ
05. 10. 2020
Dát tip

Děkuji, já tedy studovala jinak, ale je pravda, že jsem studium nedokončila..bo najděte na pajdáku vyučujícího mužského pohlaví! Jen jeden a výtvarka mi šla ;-)))


Vtipné! Pobaví a někomu i zlepší náladu, tím jsem si jistý - vyzkoušeno.


Umbratica
05. 10. 2020
Dát tip

Vidím, že od časů mých studií se toho mnoho nezměnilo. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru