Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zápisky z exkurze

06. 10. 2020
18
10
831
Autor
Luzz

 

- čas je neobnovitelným zdrojem (dvakrát a červeně podtrženo)

- ne slovo, ale ticho nás od sebe vzdaluje (úkol na příště – proplout slovy i tichem)

- není cesta ven; je jen cesta (viz mapa v měřítku 1: 50 000, list 15-32)

- poslední exkurze byla tak dokonalá protože jsme netušili že bude poslední (jaký to luxus!)

- naděje = neléčitelné autoimunitní onemocnění (ale to si prý nemusíme psát, to si máme jen pamatovat)

- sousední letokruhy jsou si blíže než místa v rámci jednoho letokruhu na druhé straně stolu stromu (viz úvod do dendrologie)

- lze beztrestně přetvářet minulost a vzpomínat na budoucí setkání

- - - jen tak - - -

-

-

- (to ostatní doplnit na základě studia příslušné literatury; 19.10. - knihovna!)

 


10 názorů

Silene
08. 10. 2020
Dát tip

Zápisky se čtou soft, aniž by byly. Zvláštní efekt. Asi fakt ty odrážky, tentokrát výhradní.


lawenderr
08. 10. 2020
Dát tip Silene

tip - i kdyby nic z toho nebyla pravda :) Vše je nejisté, i minulost. Pevné je jen to datum! ... možná, že už bylo:))


Lnice
08. 10. 2020
Dát tip

*


Katariina
06. 10. 2020
Dát tip

:-) To je tak milé! Tedy obsahově rozhodně i k vážnějšímu zamyšlení, ale to zpracování!!! Moc se mi líbí! *


Gora
06. 10. 2020
Dát tip

Zajímavé myšlenky... už ta první...


Knihovny jsou fajn. Jeden čas jsem pracoval jako knihovník!


"...lze beztrestně přetvářet minulost..." Tip.


Andělka1
06. 10. 2020
Dát tip

***


Danny
06. 10. 2020
Dát tip

parádně filosofické, dík


Jaropeace
06. 10. 2020
Dát tip cvrcka

LUZZ: jo, to bylo šlo, akorát to datum na konci nejde nějak přehodit? 19.10. mám zrovna objednanou návštěvu ve Zlíně u své psychiatričky, co má islandské rysy....a nejsem Otec Pio. jak to celé jen vyřešit?...... Tipuju toto na TIP.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru