Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o evoluci v pop music

07. 10. 2020
18
14
447
Autor
aleš-novák

recitovat se ještě může

možná se spousta kapel

začne orientovat 

na rap


14 názorů

Markel
11. 10. 2020
Dát tip

 :-))) *


snake_01
10. 10. 2020
Dát tip

ale protože poezie nikdy moc nevynášela, přejdou třeba čistě na instrumentální skladby a v důsledku toho přijdou na buben...


Safián
09. 10. 2020
Dát tip

Um, máš pravdu. Je to ale přesně to, o čem je tento článek. Poezie se oficiálně z jistých důvodů ocitla ve slabých rukou. Stále jsou z hlediska jakési mravnosti napadáni lidé, kteří něco uměli (např. Gott, Kundera, dokonce Zátopek - Čech, který dokázal to, co nikdo druhý) a vyzdvihováni ti, kterým to příliš nešlo a nejde. Věřím, že existuje i kvalitní rap.


Umbratica
09. 10. 2020
Dát tip

Safiáne,

jde ale o to, jak přesně se tato "poezie" skanduje a co ta "poezie" říká.

Kdysi jsem provozovala fitcentrum. Měla jsem tam zvukovou aparaturu a nějakou dobu jsem dovolovala lidem, aby si nosili svoje cédéčka. Užila jsem si pak rapu vrchovatě a mohla jsem se dopodrobna seznámit s tvorbou mnoha českých a slovenských raperů. Bylo to něco tak příšerného, že jsem jednoho dne musela říct : DOST !  Takováto "hudba" je pro mne formou mučení.


Už ani to by jim neprošlo. Tady žádná kultůra nebude. O to je postaráno.


Bříza
08. 10. 2020
Dát tip aleš-novák

ve vzduchu tu někde lítá

digitální totalita


"česká" znamená, že popisuje obcházení pravidel? :o)

proti rapu nemám vůbec nic...


Safián
08. 10. 2020
Dát tip

Nevím, co máte proti rapu. Je ho možné chápat také jako skandovanou poezii. A má své možnosti. Umí něco, co je citovkám odepřeno.

Hříčka se mi nelíbí. Je tak skrz naskrz "česká".

 


Umbratica
08. 10. 2020
Dát tip

No to by byla hrůza ! Ještěže aspoň rádia a televize mohou vysílat melodie.

Jdu si pustit Óčko, ale doufám, že tam nebude rap.   Tip.


Danny
08. 10. 2020
Dát tip aleš-novák, Alegna

Jakou hudbu provozují pravoslavní kněží? Pop music...


Kočkodan
07. 10. 2020
Dát tip Aru

Já bych nekřičel hip hip hurá, pokud by se dalo hodně skupin hopem na rap. Spíš by mě z toho asi chytil rapl. ;-)


Andělka1
07. 10. 2020
Dát tip

:-))


Norsko 1
07. 10. 2020
Dát tip Aru

Ortodoxní by ti tvrdili, že se jedná o zpěv


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru