Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

madona

08. 10. 2020
19
15
416
Autor
Lnice

Město seškrabuje z pláství

nánosy prachu

celý den se točí

v obchodních turniketech

 

až večer se schová

ve vozovně Medlánky

(není tam vidět jeho dlouhá tvář

s plombovanými zuby)

 

hned potom

položí na pěší zónu nášlapnou minu

madona s uplakaným děckem

dyť už si čůral, Honzíku


15 názorů

a2a2a
12. 11. 2020
Dát tip

Čtu po pár dnech znovu a znovu oceňuji ten lehounký nádech atmosféry, kdy člověk na chvíli ani nedýchá, jak si najednou uvědomí, co si uvědomovat má a neuvědomuje.


LadyLoba
05. 11. 2020
Dát tip

mnohem víc nášlapných min

je v ulicích po ratlících

zejména, když je děštivo ...


Lnice
17. 10. 2020
Dát tip

díky za zastavení, law.-)


lawenderr
16. 10. 2020
Dát tip

ta poslední strofka je super,  je našlápnutá

:D

sekám se na té první, ale jen můj pocit -  z kombinace pláství, prachu a turniketů ... slabý žaludek na město, asi ... :) Medlánky mi znějí, zuby nezuby - ten pocit je na patře, když zacpeš nos - :))

 


Lnice
12. 10. 2020
Dát tip

Moc všem díky za zastavení...

Květel teď potkávám často, hlavně v travnatých blocích u rychlostních silnic brna...:)


Až večer se schová ve vozovně Medlánky... tak takhle poetický Brno jsem dlouho neslyšel :-). Mám to podobně jako Luzz.


Dales
09. 10. 2020
Dát tip

Momentálně mně nic moc nedochází, jenom to, že sdílíme cosi jako stejné město. Měj se.

(Květel vídám už jenom sem tam ve Štýřících na jednom parkovišti z betonových panelů.)   


Luzz
09. 10. 2020
Dát tip

první dvě sloky pro mě docela dobrý... vidím svoje město... a naprosto nepoetická vozovna medlánky získává nový rozměr :)

se třetí si úplně nevím rady... pro mě jakoby trochu izolovaná od těch prvních dvou (ale možná jen nechápu).


Je to úžasně výstižné a přece tak poetické.


Umbratica
09. 10. 2020
Dát tip

Nášlapná mina může vyvolat výbuch křiku. Tip.


Kočkodan
09. 10. 2020
Dát tip

 

Někteří muži se zase celý den až do večera točí kolem píp, ze kterých výčepní točí jejich oblíbený mok. ;-)


Silene
08. 10. 2020
Dát tip

Přemítám o přesném zhmotnění nášlapné miny :). 

Při dnešku se mi text líbí asi celý, ale oblíbila jsem si tu první sloku. Nezmizí-li, těším se na vícero pročítání.


Aru
08. 10. 2020
Dát tip

geniální :D


Norsko 1
08. 10. 2020
Dát tip

Šílené, ale podle mě bez terče


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru