Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

studie vody I

12. 10. 2020
9
11
373
Autor
cvrcka

podzimní série .  Věnováno peřejovi, ktery me naucil milovat podzimni sychravost.

Hra tvarů
par 
okolo boků ňader nížin
plížíš se tichý 
divoucí 
 
svrchu mě  dusíš olověnou hrudí
pařáty krouží 
obkreslují tuší 
zdánlivě pevné neproměnné tělo 
 
zavírám póry držím si dech paží
 
tonout je bílé
v našich koncích bažin 
 

11 názorů

cvrcka
17. 10. 2020
Dát tip

Ano, v tom jsi kýžený čtenář.  Jsem moc ráda.  Podle mě  to je význam poezie - zažít, ze někdo pojmenuje něco mého....takže sdílení. Prostě sebe. 


Silene
17. 10. 2020
Dát tip cvrcka

Úpravy neva, ty jsou vždy nabíledni, když to k nim svádí, těším se prostě na blok. Si to pak sesadím, jestli ty ne. (Někoho délka odradí, však nejsem leckdy jiná.)

Takto jsem měla pocit, že rychle skončilo, u každého z kousků. Tím tě nemučím, že nesmí být krátké, jen se jednoduše sdílím.


cvrcka
17. 10. 2020
Dát tip

Jo a taky jak si to píšu k sobě a nabaluju, tak samozřejmě lehce upravuju sem tam slovo podle zpětného pohledu a odstupu ve čtení,  takže to bude v částech trochu jiné, než pak celé :)  ale ne moc. 

 

A jsem zvědavá,  jestli to konečně půjde přečíst tak, jak jsem to pocítila tento podzim :D uz se interpretacne blizis,  takže snad to k tomu vykrystalizuje. No když ne, samozřejmě ctenarovi jeho čtení necham.


Silene
17. 10. 2020
Dát tip

Těším se, jak jsem to prolítla, balancuje mi vyznění mezi vyznáním vodě, dílem vizuálním, dílem prožitkovým, no a erotikou, je s tím zábava, kam asi dojdeš. Právě si myslím, že i když budou studie jednotlivé, to srovnání bude možná umocňovat hru.


cvrcka
17. 10. 2020
Dát tip

Chápu, zkouším něco pro me nového :) v tom escherovi jsem ucitila potenciál a zkouším to rozepsat. A nechce se mi bojovat se svou netrpělivosti, proto takto. Dziekuje!


Silene
17. 10. 2020
Dát tip

(Bych naopak tu sérii uvítala číst jako soubor. Tak si počkám.)


cvrcka
16. 10. 2020
Dát tip

Boovol, jest! Ohromná síla prohanejici se těsně nad zemí. 


Boovol
16. 10. 2020
Dát tip cvrcka

Podzimní sychravost je nádherná síla


cvrcka
15. 10. 2020
Dát tip

Aru,  Matesi, díky :)


Pěkná kresba - stojí za tip.


Aru
13. 10. 2020
Dát tip

fajnová


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru