Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRAJINY ZROZENÉ OHNĚM - pozvánka na virtuální výstavu

13. 10. 2020
20
36
902
Autor
vesuvanka

Milí přátelé,

zvu vás na další virtuální výstavu, věnovanou dramatickým krajinám, zrozeným ohněm. Přidávám odkaz na galerii obrázků a přeji hezký zážitek.

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6165

 

 


36 názorů

Silene
07. 01. 2021
Dát tip

Jani, prohlédnu si s gustem ještě další obrázky, nějaké tvé výstavy již jsem kdysi průběžně procházela, ale všechny určitě ne. A teď jsou tvé obrázky násobnou potěchou.

Momentální nápady jsou občas těmi nejinspirovanějšími.


vesuvanka
07. 01. 2021
Dát tip Silene

Silene, moc jsi mě potěšila prohlédnutím výstavy obrázků a mám velkou radost, že se Ti líbily. Děkuji za milou odezvu :-))).  

Říp v zeleném jsem začala kreslit ve Ctiněvsi při čekání na vlak - byl to momentální nápad. Pokračovala jsem ve vlaku a dokreslila až doma. 


Silene
07. 01. 2021
Dát tip

Vesuvanko Jani, děkuji ti za zprostředkování tvého umu a připojuji prostý seznam obrázků, které mě vedle toho "z titulní strany" oslovily nejvíce, přičemž Říp v zeleném je absolutní jedničkou mého nadšení.

Říp v zeleném

Kronockaja sopka na Kamčatce

Z ostrova Lanzarote

Coli Euganei...

Malý a Velký Bezděz

Komorní hůrka

Milešovka, královna...

 

Panorama Českého středohoří


vesuvanka
13. 12. 2020
Dát tip

Mílo, děkuji za prohlédnutí obrázků a za Tip :-)))


vesuvanka
02. 12. 2020
Dát tip

Milane, děkuji za za zastavení a milou odezvu, mám radost, že se Ti obrázky líbily :-)))


TonyWest
02. 12. 2020
Dát tip

Nádherné !!!


vesuvanka
16. 10. 2020
Dát tip

fialko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


fialka...
15. 10. 2020
Dát tip

Nádherné, obdivuhodné :-)


vesuvanka
15. 10. 2020
Dát tip

jakometafora a Jitko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
15. 10. 2020
Dát tip

jakometafora a Jitko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
14. 10. 2020
Dát tip

Lenko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
14. 10. 2020
Dát tip Gora

Irenko, děkuji za zastavení, těší mě, že se Ti výstava líbila :-))). Komorní hůrku jsem navštívila koncem srpna 1997 a byl to úžasný zážitek nejen geologický, ale i botanický. V zarostlém dolíku, kde se kdysi těžila struska, byl barevný koberec květin. Než jsem odcházela na vlak, rozmalovala jsem obrázek obrázek pohledu na Komorní hůrku, který jsem domalovala později a vložila jsem ho zde do galerie.


vesuvanka
14. 10. 2020
Dát tip

Milane, mám radost, že se Ti výstava líbila, děkuji za její prohlédnutí :-)))


vesuvanka
14. 10. 2020
Dát tip

Entropia, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Výlevy lávy Bárdarbungy, která se nachází poblíž ledovce Vatnajokull, jsem sledovala na stránkách, kde byly nejen záběry webkamery, ale i popisy, jak se rozrůstalo lávové pole. Při sledování květeny ve Středohoří jsem také měla pocit, jako by ty sopky po miliónech let sálaly teplo, ale ve skutečnosti je sálá čedič, který akumuluje teplo ze slunečních paprsků. Vliv má i členitost krajiny, strmé svahy orientované k jihu. Jednou jsme byli na Hazmburku v polovině listopadu a na vrcholových skalkách kvetlo hodně kytiček (mateřídouška, hvozdík kropenatý, čistec přímý, sléz lesní, pcháč a další) a poletovali i motýli.


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Maruško, mě tyto krajiny fascinují. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-))) 


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Ivi, děkuji za zastavení a zájem :-)))


Gora
13. 10. 2020
Dát tip

Hezké, jak to umíš, Jani... blízká je mi například Komorní Hůrka - kousek od Chebu... tam jsme se školou chodívali na pochoďáky.


MilanH
13. 10. 2020
Dát tip

Nádherná výstava Janičko :-)


Entropia
13. 10. 2020
Dát tip

Mně nejvíc zaujala sopka na Islandu, ten kontrast ohně a ledu. Říkáš teplomilná květena na některých našich bývalých spokách. Jako by pořád sálaly energií. Sympatická syntéza odborného a poeticko/malířského tvůrčího přístupu.


Vždy se ráda podívám a potěším pohledem na tolik krásných míst.


Děkuji pěkně za pozvánku.....na tuto virtuální výstavu se chystám v sobotu....to tady budu sama a tak si ji budu moci v klidu vychutnat....*/***


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Milane, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Renato, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Mě také fascinuje bohatá květena v sopečných krajinách. U nás ji obdivuji zejména v Českém středohoří, ale měla jsem možnost ji obdivovat i na italských sopkách, zejména na Vesuvu a Etně.


bixley
13. 10. 2020
Dát tip

Moc krásné jako vždy, zaujala mě kombinace sopečných pohoří a vegetace, hlavně s květenou. 


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Liduško, děkuji za prohlédnutí výstavy a milá slova :-))). Jsem jen amatér a moc toho neumím. Pořád se učím, a to jak malovat, tak i lépe pochopit zákonitosti v přírodě, k čemuž mně malování pomáhá.


Alegna
13. 10. 2020
Dát tip

moc ráda jsem si  prohlédla tvou výstavu, obdivuju a obdivovat nepřestanu, tolik krásných obrazů a tolik vědomostí o tom, cos malovala*****


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Aru, děkuji za prohlédnutí obrázků,  mám radost, že se Ti líbily :-)))


Aru
13. 10. 2020
Dát tip

moc hezky maluješ, akorát jsem se vrátil z virtuální výstavy ;)


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Aru, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Peter, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Říp jse začala kreslit obyčejnou zelenou pastelkou, kterou jsem zrovna měla po ruce, když jsem čekala na vlak.  V kreslení jsem pokračovala ve vlaku a dokreslila až doma. 


Zaujímavo, zelenými oddtieňmi namaľovaná Legendární hora Říp. Pekné.


vesuvanka
13. 10. 2020
Dát tip

Luboši, já vím, děkuji za zastavení a milé přání. Usmívající se smajlík.

Romane, mám radost, že se Ti obrázky líbí, děkuji za zastavení a milá slova :-))).

Jardo, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Bez lásky bych neuměla malovat. Když chci namalovat obrázek, musí ve mně vzplanout jiskra k námětu, a teprve pak mohu vzít do ruky štětec nebo alespoň tužku. 

dievča z lesa, děkuji za zastavení, milá slova i zájem :-))). V okolí Fudži jsou pěstovány různé druhy květin podle ročního období. Slunečnice mám moc ráda, tak byla hned inspirace. Kvítky pod Ebisudake jsou máky - zaujala mě jejich barva, u nás jsem se s oranžovými nesetkala. 

Nicolasi, děkuji za zastavení a Tip :-)))


NÁDHERA ... zohrialo ... naozaj rastú slnečnice v okolí Fudži? ... a čo za kvietky to sú pod Ebisudake v Japonsku? ... hora Rip v zime a na jeseň to je krása ... aj všetky ostatné obrázky ... vďaka


revírník
13. 10. 2020
Dát tip

Krása! Jano, jsi umělkyně a hlavně: baví tě to a je známo, že co se dělá s láskou, má největší hodnotu.


Kočkodan
13. 10. 2020
Dát tip

 

Jani, jiste sis uz na to zvykla, ze ti dávám v podobných prípadech kosíkem. Ale preji co nejvíce jiných nákuku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru