Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

studie vody II

13. 10. 2020
7
7
224
Autor
cvrcka

podzimní série .  Věnováno peřejovi, ktery me naucil milovat podzimni sychravost.

 
 
--------
 
 
pronořená 
liškami mechy soboly
 
skrývám tvář polykám mízu i mlází
i údolí
 
do doupat vdechnu ze tlení
život přidržený za srst
dužniny zlatých vlasů
 
na vlastní kůži upíjím se k smrti
 
 
 

7 názorů

cvrcka
23. 10. 2020
Dát tip

Tak máš recht, nechám samu.  Je fakt, ze když jsem teď procházela starší neprecteny aviza na texty (hrudní koš a dalsi), chapu, ze jsou čtenáři , kteri potřebují tleni kosti smrt a polykání smoly separe od jakékoli další romntiky. 

 

Budiž! 

Hehe. 


cvrcka
15. 10. 2020
Dát tip

Ale asi to takto nechám.Mne se líbí ten kontrast v melodii první a druhé. 


cvrcka
15. 10. 2020
Dát tip

Nabalovat. Ne namalovat.


cvrcka
15. 10. 2020
Dát tip

Díky Luzz, bude to jeden celek. Prostě už tři roky miluju podzimní hru vody a teď z toho hodlám vytěžit pořádnej kus textu :) už mám 4 ale dám ji asi až v listopadu, jinak půjde jen do dílny a na to jsem moc po pozornosti bažící. 

 

Ale uvidím. Píšu teď každý den kus k tomu. Dokud nebudu mít pocit,  ze už stačilo.

 

Chtěla jsem je namalovat a pak jsem si řekla, ze to bude vopruz scrollovat ty, čp uz bude mít jeden precteny, tak jsem tu třetí navázala uz jen tím přechodem. 

Můžu i tuto upravit. Proč ne? 


Luzz
15. 10. 2020
Dát tip

za mě nejvíce druhá část tohoto textu... pronořená... na vlastní kůži upíjím se k smrti... to se mi docela líbí, i když nedovedu říct proč.

škoda, že nestojí samostatně... proč se jí sem vlastně míchá ta první studie?

(jednička i trojka jdou tak nějak kolem mě.)


cvrcka
15. 10. 2020
Dát tip

Ahoj Alegno, jsem ráda, ze Tě zaujalo.


Alegna
15. 10. 2020
Dát tip

jimavé, zajímavé verše, ráda jem četla***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru