Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ó, Ty, …, poslyš ještě /o tezi údajného (samovolného) vzepětí života z hmoty:

13. 10. 2020
1
10
491

 

Ze souboru „Zápisky bankéřovy“

Podívej se na zážitky svý ..také
zezadu, když můžeš, človíčku 
::::::::::::::::::::::::::::::::


Po cca deseti -dvanácti letech „po činu“ začínaj se k
nám zážitky naše, …, události a další počiny natáčet jakoby

zády, ..., zadkem nebo bokem, td.; odkrývaj
nám tak možnost, …, jak, již bezemočně, prohlédnout si

ty starý naše věci zvenčí. Užitek z toho pak
máme spíše větší/ až veliký, než /jen malý nebo /menší


..
..

Ó, Ty, …, poslyš ještě /o tezi údajného
(samovolného) vzepětí života z hmoty:

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Přirozenou tendencí v tzv. hmotném
světě (světe, div se) je rozpadat, …, zvrhávat a

kulatit se, a jen snad ..neznaboh velmi silného rázu
(stojící názorově na hraně už/ rouhačského srázu)

může vzít úplně vážně za svou (většina z lidí je v
tom někde „mezi“ )domněnku, …, předpoklad či

tezi/ o samovolném vzepětí života z
hmoty :) bez silně vztyčující

vůle zvenčí, ..., což je ..věc ohledně faktů,
tenká, a ještě tenčí, …, a jde, věru,

přirozeně, té přirozené tendenci
přírody přímo /v protisměru


10 názorů

No a to ten právě (dle ..chytřejších lidí :), než jsem já, já osobně jsem to nepočítal:) ) ,..ten čas prý tu právě ..zdaleka nebyl;..:). 


    Ovšem asi ještě o dost méně pravděpodobné je to, že by se něco, co se pohodlně množí tzv.   dělením, ..., se najednou, bez zásahu zvenčí, přinutí množit tzv. pohlavně;..:). 


Jsem zpět:) //  .To Majaks: ..Nebudu předstírat, že vím přesně:),..., co říká se ve druhém zákoně termodynamiky :),..., ale i kdybych pominul ten princip, o kterém se ..zde vypisuji (jako že je pro mne ..asi  nejsměrodatnější v ..této záležitosti" :) ),..., pak je zde ještě otázka tzv. pravděpodobnosti. -Neříká se tak nějak všeobecně třeba, že samovolné" vzepětí života z hmoty je asi tak pravděpodobné,..., jako kdyby vichr, prolétnuvší se autovrakovištěm, sestavil fungující automobil ((...))?;..:). 


Jinak ale, zvláště zde, se mi zdá vhodné poznamenat:), ..., že v originálech vkládám za ..své sentence často ..smajlíky :), ..., či slova uvozuji v uvozovkách :), ..., td. To je mi právě tady ..docela hojně vyčítáno:),..., a tak výsledek pak vypadat může ..o dost tvrději (nelaskavěji), ..., než ten můj originál, chovající se k lidem a celému okolí (většinou) ..navýsost ..přátelsky a shovívavě;..:).


Ahoj, Majaksi :). Ve fyzice jsem se snažil dávat pozor, ..., je ale fakt, že jsem byl /v této slabší / jaksi:); -co myslíš, že jsem tam nepochytil -a přitom by to mohlo mít vliv na názory, obražené v těchto ..mých dvou kouscích?;..:).


Entropia
13. 10. 2020
Dát tip

Proč ne, když se můžou "samy od sebe" reprodukovat a vylepšovat počítačové programy a viry? Otázka ovšem je, co je to vlastně "samovolně".


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru