Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

B.Ezhrané hrátky

22. 02. 2000
4
0
3383
Autor
Merle

na počest: nejmenovaného nejmenného
věnováno: Její sestroidně okouzlivé příčetnosti
Možná by to chtělo kategorii blbůstka...

Poskok kosák o skok Líto-li libě nebolí Mocí cíle zmoci Telete jetel neplete Solí syty stvoly Lépe pípě slepé Spící síly svící Laky kalí zraky Kytky kusá výtka Koumáka makat neláka Zívá váza rzivá Kolika okolí poliká Pocit se ctí procit Na líčku čílím želvičku Něžní ženich stěžni Prezident zední rezident Pálí lepá Kálí Kapesní sní pes či nesní Zlato to zla plato Mentální moment chlemtání Merle lemra - perle :-))
Merle
21. 11. 2000
Dát tip
mike: oni to jsou naprosto samostaný řádky... nic jinýho v tom není.

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Pro mě jsou jednotlivé řádky moc príma, problém je v tom, že se na to nedokážu podívat tak jako Bříza. Každopádně není to špatný - napadlo mě : Co bys tomuhle a Mjivan tulet asi říkal před rokem. Viz odhalení ryze skandální a *!!!. Všichni se měníme, nemám ti to za zlý.

Laďa
24. 10. 2000
Dát tip
Maximálně tak jsem ucho. Merle promine. :-)

Prokletí
24. 10. 2000
Dát tip
jsem jedno velký ucho -tak to je ta nejsrandovnější fráze z Beverly Hills, jak se to píše ... sáriš ... 8c) m.

Laďa
23. 10. 2000
Dát tip
Zubů už jsem pár vytrhla, ale zubařka radši ne. Se mnou by si tak mohl pak přijít i o to ucho. :-)

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
jsi uchařka??? takže jsem uhádl!!! m. 8c)

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
Ladi, nejsi zubařka, že ne? Merlí, má hra na schofkz je nevinná... m.

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: neschovávej vulgaritu do cizích slov :-)) Laďa: vůbec... od tebe spíš potěší

Laďa
18. 10. 2000
Dát tip
To jsem ráda. Někdy se bojím, že je nevhodné bavit se bez autora a o něčem úplně mimo. Tedy není to úplně mimo, ale...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*B.Ezhrané hrátky: chachachachachachacha... no tak jo, koupím Ti lízádko ... s kyselo-okurkovou příchutí, co říkáž???o) Ladí: u doktorky jako Ty bych si nechalo i uši trhat ... 8c) B.Ezi? a kde ... tak možná v tom názvu (že by rektální speleologie???)(ode mě, ne od Merlí perly)... ;o) Břízóóóóóó... mé 2 želvičky Tě zdraví ... m.

Laďa
17. 10. 2000
Dát tip
Prokletíčku uši ne. :-) Merle nevadí ti, že místa pod tvými básničkami se stávají diskuzním polem naprosto od tématu? Nevadí?

Saša
06. 03. 2000
Dát tip
Milý, drahý, zlatý, Merle
ty jsi vážně antiperle
v tom dnešním světě šedých dní
(všechno je v básni - nejen v ní)...
:c)

Šílená
01. 03. 2000
Dát tip
:o))))))))) Bráško omlouvám se ti, podcenila jsme smysl tvé básně. Ještě že tu máme ty "psychoanalytyky".

Bříza
28. 02. 2000
Dát tip
NO TO TO ?!?!?! Kdo pochybuje o vysoké plánovitosti zdánlivé hry, nechť se nad sebou zamyslí do hloubi své zpuchřelé duše !!!
Odhalil o čem to je ! (Zolli ! Ty vytrháváš jednotlivosti z evidentní souvislosti ! To nám nedělej ! Merlík není trhací kalendář !)
JSTE ZVĚDAVI NA SENZAČNÍ ODHALENÍ ? - Nuže zde je !
Merlík čichal organická rozpouštědla a opil se v přítomnosti slečny (navíc měli puštěnou televizi) a zapoměl zalít kytky, čímž tyto došly fatální úhony, takže nezbylo, než jejich suché ostatky zlikvidovat ohněm !!!
První sloka je ještě pouze ilustrační (bylo to na jaře, na venkově a moc to chtěl ...), v druhé to už rozbalil naplno ! Pláčí osychající stvoly, že lépě pípě slepé - však laky kalí zraky až síly svící spí (svíce - obvyklý symbol "pánství" v psychoanalýze - organická rozpouštědla snižují sexuální vzrušivost milý hochu !!!). Třetí sloka už je naprosto explicitní - kytky dostaly na frak !!! Vykašlal ses na ně !!! Ještě, že tam máš svojí "želvičku" - konečně Tvůj "pocit (špatné svědomí) se ctí procit " navíc konečně došlo k úspěchu (stěžeň ženichův) -A Havel se zkrátka furt montuje do problému v Matiční ulici ...
Pak to s Tebou lepá "Kálí" spálila, aby maminka nic nepoznala ... Ještě, že jsi dal nažrat psovi, takže usnul - ale slečnu jsi penězi urážet nemusel ...
:c)))))))
To víš holoubku: Na nás psychoanalytiky si nepříjdeš !!!!!!!

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
Břízo, to neplatí, ty ses určitě DÍVAL!!! A já pitomec si myslel búhvíjak rafinovaně jsem to tam všechno zamaskoval... Příště to snad zakóduju 16bit RSA klíčem, na to ani psí-cho-(k? ne to ne)analitik stačit nebude ;-))

B.Ezejmenij
28. 02. 2000
Dát tip
Břízo !!! Ty snad dokážeš dát smysl i mejm básničkám !!!!!!!! Merlíku :) Nic nic proti :))) vděk. :))) (abys věděl proč ti tu dělám čtenost... tak se mi to líbí.. a vůbec :))))
moc.

AZALIN
28. 02. 2000
Dát tip
Pořád sem nechápal, jak něco takovýho může člověk napsat.. a konečně mi to Bříza vysvětlil.. ;-)

slavek
28. 02. 2000
Dát tip
nemohu se nevyjádřit k nevyjádřenému.. :-))
naprosto skvěléééééé

Rivka
26. 02. 2000
Dát tip
:-))))))))))))))))))
Tak za ten smích v těchto trudných /pro mě/ časech si zasloužíš TIPa jako Brno!:-)

zolli
24. 02. 2000
Dát tip
tak jsem tu znovu a opravuji. Jsou zde dokonce velice hluboke uvahy o pracovnich vztazích/koumák/, majetkovych pomerech/zlato/, rodinnych vztazich/ženich/,navody jak uchopit vladu /mocí cíle zmoci/a jak si při ní počínat/prezident/ a rada dalsich. Říkám si nejde li vlastně o poetickou filosofii

Merle
24. 02. 2000
Dát tip
B.Ezi, musím prohlásit, že k tvojí docelatosti mám dokola daleko... toto není můj styl, jen dlužná omluva za mou minulodobou nechápavost. No, a zároveň pokus uchechtat Šílenku k smrti (ale pšššt nikomu ni muk)

hihihi... Prudo Lve, tak bokatýho Žejíška jsi ještě neměl :))) příště prosím jen po kapkách :)))

Šílená
24. 02. 2000
Dát tip
bráško!!!já to slyšela... :o( že se nestydíš!!!
a vypadalo to že máš ke mě vroucí bratrské vztahy...:o) ale já mám dost (tuhý kořínek):o)

Tynic
24. 02. 2000
Dát tip
Asi začne brzo pršet... :o) Nemáš roupama co dělat, že ? No musel sis u toho pěkně vyhrát. Dávám 101% za originalitu ! :o)

Merle
23. 02. 2000
Dát tip
Laďa: dobře, máš to jednou týdně, po básničce, ale ať je krátká, jinak dojde k předávkování :)
Rami: už je to napraveno (to zklamání) doufám...
Dany: nečetl :-( já četl jen B.Eziho
Ostatní: dík za vyjádření

Bibša
23. 02. 2000
Dát tip
Merlidlo, ta čtvrtá je bezkonkurenčne nejlepší! Dokonce jsem jí našla patu, hlavu zatím ne :-))))) Jsi skvělý!

B.Ezejmenij
23. 02. 2000
Dát tip
a znova... vděk :)

Pavol
23. 02. 2000
Dát tip
Koumáka makat neláka
buehehehe :))))))

sidi
22. 02. 2000
Dát tip
Merlíku ty si tu děláš bábovičky jako by už bylo léto. :)

Fík
22. 02. 2000
Dát tip
Ema má mámu...
(To už jsem, myslim, někde čet...)

Kísp
22. 02. 2000
Dát tip
Do čítanek s tím a zatrest se to děti budou učit nazpaměť! :o)))

Šílená
22. 02. 2000
Dát tip
:o)))))))))))
Bráško prosím ne... :o))))))já už mám co dělat s tím abych přežila Beziho. Tohle byla krutá rána pod pás. Čekala jsem něco něžně snového a ty mě přivodíš křeče... Pár takových pokusů a budeš potřebovat na češtinu (stejně jako tvůj velký vzor Bez.) zbrojní pas.

Laďa
22. 02. 2000
Dát tip
Ty tvoje veseličky jsou na zvedání nálad fakt dobrý, ale asi by měly bejt na recepis.

B.Ezejmenij
22. 02. 2000
Dát tip
... ano ! Tohle ma hloubku !!!
>:))))))))))) Diiik..

Ramona
22. 02. 2000
Dát tip
To jako by nestačilo, že mám šílenou sestřičku, teď prý i brášku :-) Šílenko, to mi musíš vysvětlit, odkdy máme tak velkou rodinu ?:-) Jinak Merlíku, mám z toho radost, třebaže jsi mě dnes kritikou zklamal. Jseš(máš) dobrej típek
~ ~ ~

Sarken
22. 02. 2000
Dát tip
Jé Merlíku, tobě už taky hrabe?

Dany
22. 02. 2000
Dát tip
Četl si Písání od Johna Lennona ? Trochu mi ho to tvoje dílko připomíná.
Ale jinak fakt příjemná blbůstka

Mišpule
22. 02. 2000
Dát tip
Skoro se mi chce souhlasit se Sarkenem, ale blíží se jaro a nakonec proč ne? Není umění hrát si s ohranými slovíčky...
Je to takový malý lingvistický bonbonek (SSČ - "drobný výrobek z cukru a přísad", str. 34)...Jo, jo, jaro už je tady...

zolli
22. 02. 2000
Dát tip
doměle umělé umění, které se doufejme promnění.
:o)))))
Taky pisu hovadinky tak chapu, jak to procisti kebenu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru