Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třeštiprdlo

Výběr: atkij
16. 10. 2020
21
27
1081
Třeštiprdlo

Jsem já!
Čím mladší jsem,
tím víc!
Sladká,
až v ústech
zabolí
zub času. 

V přítomnosti mlčím - 
neznám slova.
Učím se mluvit!
A mé mladší já se směje
a vysvětluje mi
tenhle časoprostorový
paradox.
Ve školce jsem uměla
úplně všechno!
Ale třeba budu jednou
zase malá... 

27 názorů

Děkuji Sedmnáctko :)


Díky! Krásná kuchyňská marnost :)


Umbratica
17. 10. 2020
Dát tip Gora

Já vždycky vařím večer a vařím toho víc. Když přijedu domů z knihovny, pak už si to jen ohřeju.

Když už jsme u té kuchyně, nedávno jsem napsala jedno kuchyňské senrjů. Zveřejňovat ho nebudu a tak ti ho posílám jako osobní dárek :

 

Měsíc v úplňku,

neumyté nádobí

a haiku nikde !


Umbratica - v přítomnosti vařím oběd :)))


Norsko 1
17. 10. 2020
Dát tip

Zub času bych zrušil


Umbratica
17. 10. 2020
Dát tip

Pořád jsem si říkala, proč nepokračuješ v naší komunikaci pod Štafetou a teď už to vím. - V přítomnosti mlčíš , neznáš slova. Inu - co se dá dělat. Za básničku tip.


Čudla
16. 10. 2020
Dát tip

Líbí se mi to. /*


Zbora
16. 10. 2020
Dát tip Thea v tramvaji

https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=10528

https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=8159

https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=11133

https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=12976

 

...a další :)


Určitě jednou budeš mladší než ve školce. A je to báječné!!!


Alegna - tak vítej v klubu :) A díky!


Alegna
16. 10. 2020
Dát tip

v tvých verších se poznávám :-)***


Thea v tramvaji
16. 10. 2020
Dát tip Gora

Jituš to je skvělé, že jsem ti rozveselila den :) My třeštiprdla musíme držet při sobě! 


atkij
16. 10. 2020
Dát tip

Rozveselila jsi mi den, a jako bych se v ní viděla, když doma blbnu, ale mé někdy zbytečně dospělé děti to nechápou:))


třeba :)*


bixley
16. 10. 2020
Dát tip

Hezky vyjádřeno.


Dagmaram
16. 10. 2020
Dát tip

Náhodou je to rozpustilým způsobem podané. A to je osvěžující na starobylém námětu. Líbí :-)


Safián - vím, že tohle téma není jen moje a i já už se ho dotka aspoň stokrát :) Tohle je jeden z "doteků". 


Safián
16. 10. 2020
Dát tip

Mně tam vadí ten časoprostorový paradox. Jinak - báseň pěkná. Přesto si myslím, že jsi ještě nenalezla ta pravá slova. Už proto, že je to téma staré minimálně sto let (ve čtrnácti jsem kreslil jako Rafael, pak jsem se celý život učil kreslit jako dítě - nějak podobně se charakterizoval slavný malíř). také v české poezii je to dávné téma (děti vidí ... atd - Vladimír Holan)


Hamare děkuji! Mám to stejně. Kdo má jiskru v oku, nezestárne nikdy.


Hamar
16. 10. 2020
Dát tip

Upřímně řečeno s lidmi, kteří dostali tak nějak stoprocentně rozum si taky nemám moc co říct. Lidé v kterých zůstal i v dospělosti, byť jen malý kousíček dítěte, to je má krevní skupina. :-) Jinak dílko pěkné. Tip!


Goro - díky! To je nádherná věta! Vrývám si ji do paměti a budu se k ni obracet v dobách duševního temna :)Arwen - i já mám to slovo ráda... v souvislosti se sebou :) Teď už ano.


Je to podruhé v mém životě, co se setkávám s tímto slovem. A tentokrát se necítím dotčena, neb jsem to slovo tenkrát neznala, ale naopak potěšena :)


Gora
16. 10. 2020
Dát tip

Thea je svá... dobře se čte, má schopnost ironie a nadsázky, poetického pohledu.


Zboro dáš mi příklad nějaké hvězdy před 15 lety? Kouknu se na ni :)A za písničku děkuju! Je moje oblíbená! 


Zbora
16. 10. 2020
Dát tip

Čím dál víc mi připomínáš, jak místní holčičí hvězdy psaly na Písmáku před patnácti lety. To není pochvala, ani výtka, spíš konstatování. Text se mi líbí. Čím dál s větší oblibou čtu Tvoje hezky zpracované zpovědi.

A jeden odkaz:

https://www.youtube.com/watch?v=5H-plSV7XPY


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru