Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Harry Potter nový příběh část 1.

18. 10. 2020
2
2
322
Autor
Emulenka

Harry Potter s Ginny Weasleyovou bydlí ve městě Bradavice, mají tři děti Maju Weasleyovou, Edý Pottera a Britney Weasleyovou Potterovou. Ginny musí kvůli svojí práci odjet a chce, aby s ní jeli celá rodina. Ginny: "Harry, pojedem všichni!" Harry kývá hlavou.

Ginny na Harryho ušklíbě kouká, Harry chce říct ne, ale Britney vykřikne: "JOOOO, POJEDEME NA VÝLET, A CELÁ RODINA!!!!!!" Ginny: "Dobrý nápad Britney! Že, Harry?!" Harry: "Jo, jo skvělý nápad!"

Britney odchází. Harry: "Ginny, víš, že to není dobrý nápad." Ginny: "Ale nechci tam být sama."

Harry: "Nesmíme odjet z Bradavic! Bojím se o Bradavice."

Ginny: "Vím, že se bojíš, ale nic se nemůže stát. Už je to vyřešené, bude to tu hlídat dost jiných lidí a děti se těší!"

Harry: "No tak dobře, ale musíme to někomu říct." Ginny: "Nemusíme, snad musíme všem říkat, co děláme?!"

Ginny to jde říct dětem a Harry si šeptá: "Není to dobrý nápad."

 

KONEC 1. ČÁSTI  


2 názory

.
25. 10. 2020
Dát tip

dobré 


Elisss
18. 10. 2020
Dát tip

Začátek se mi líbí, na tvůj věk je to dobré. Piš dál, zajímá mě, jak bude příběh pokračovat.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru