Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TICHO (horor)

18. 10. 2020
0
0
141
Autor
Emulenka

by Ema

Budu vám vyprávět jeden příběh,ale chci upozornit že není moc hezký, je to totiž strašidelný příběh sama když jsem to psala bála jsem se tak už jdeme na to , jednoho slunečného dne byla duha , ale ani trochu nekapala voda z nebe, bylo to zvláštní že nepršelo, ale byla duha, ale pak jsem si uvědomila že to nemusím řešit šla jsem dál, ale z ničeho nic slunce zapadlo byla tma a začalo pršet, já jsem zrovna vcházela do temné uličky v tu chvíli jsem začala mít strach A NAJEDNOU MĚ NĚKDO PŘEPAT A UNESL MĚ DO NĚJAKÉ TMAVÉ BUDOVY. Vypadala hodně staře pak odešli, ale nejdřív mi řekli tuto větu: " Hezky si to tu užij! "  A já začala mít strach! Nevěděla jsem kde sem ani jak se dostanu domů, příště ted ajestli ještě nějaký příště bude tak tou temnou uličkou NEJDU!!! AAAAAAAAAAAAAA Něco tu začlo mluvit a nikdo tu není jsem svázaná ach né teče mi krev asi jsem se řízla AUU  co toje něco mě řízlo do druhé ruky AUU zase ale teď do nohy a AUU do druhé AAUUUUU krvcím všude...... za pár minut někdo zavolal záchranku a policii, odvezli mě do nemocnice s pořezanými končetiny a krkem a taky bodné rány jsem měla, ale co bylo nejzajímavější bylo to že nenašli žádnou vražednou zbraň , ne neumřela jsem jen jsem napsala vražednou zbraň no jdeme dál a taky na kamerách bylo jak někdo nebo něco drží zbraň a řeže mě, ale nebyl tam pachatel vidět jen nůž jak do mě bodá. Teď se to mega řeší, ale mě už to nebaví a chci to ukončit a když jsem to dořekla objevila jsem se v posteli a probudila jsem se a byl to jen sen. Naštěstí!

 

KONEC

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru