Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Devatero kázání

18. 10. 2020
3
3
267
Autor
Movsar

1) Nemůžete-li udělat víc, zapalte svíci, symbol Ježíše Krista, který sám je světlem a udílí světlo své milosti.

2) Nejste-li pevní v představách, jak trávit páteční večer, přijímejte požehnaný chléb a čtěte Janovo evangelium.

3) Máte-li v tyto dny zarmoucené srdce, proste Boha za odpuštění hříchů a děkujte za pomoc a požehnání pro vás a vaše blízké.

4) V době plné hluku pěstujte ticho, v němž je slyšet boží zavolání.

5) Nevyhlížejte konce s netrpělivostí - vězte, že všechen čas je naplněn Kristem.

6) Nepropadejte panice z mnohosti, jíž vás zahrnují falešní proroci. Mějte svá srdce otevřená pravdě našeho Pána Ježíše Krista.

7) Učiňte každé ráno zázrakem. Jako skřivani ve větvích zpívejte modlitby díků a myslete na blahoslavenství, jehož se vám dostává od našeho Pána Ježíše Krista.

8) Říjen je měsícem růžence. Modlete se proto 15 desátků, vždy jeden Otčenáš, deset Zdrávasů a jedno Sláva Otci.

9) O neděli se učedníkům zjevuje vzkříšený Pán Ježíš Kristus a činí z nich služebníky spásy. Nezapomínejte na význam tohoto dne a jeho veliké tajemství a s pokorou hleďte k duchovnímu obzoru, na němž se jako prudký jas slunce zjevuje naděje.


3 názory

dost jsem si v tom našla......*/****


Movsar
19. 10. 2020
Dát tip

Chtěl jsem si vyzkoušet ten konceptuální jazyk kazatelů. Zda se to povedlo, nechť posoudí věřící. ☺


Alegna
19. 10. 2020
Dát tip

opravdu jsem tě netipovala na znalce jakékoli víry, ale možná, že tato slova věřícím v dnešní době pomáhají....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru