Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Harry Potter část 4.- Svatba

19. 10. 2020
0
0
236
Autor
Emulenka

Harry Potter část 4.   Svatba

Edý je furt pryč a v Bradavicích se furt něco děje Harry se svojí rodinou
odjíždějí na kouzelném koberci na Kouzelný Expres.

Harry Potter        část 4.       Svatba

Ginny: Harry, já jsem se chtěla zeptat víš já do té práce musím dorazit a tak musím v letadle zůstat.
Harry: Neeee, Ginny to je blbost zavoláš tam že nemůžeš dorazit že třeba... Porucha , problém a nebo taky kvůli dětem .
Britney: Jooo mamí prosím bude zábava!?    Ginny: nemůžu zůstanu tu      Harry  děti vylezli oknem ven na kouzelný
koberec Ginny začla svojí magii zpravovat okno, ale v poslední minutě jí stáhnul Harry na kouzelný koberec a odletěli.
Ginny: co, to nemůžu nemůžu jet zpátky vyhodí mě z práce!    Harry: zavoláš jim že nedorazíš kvůli dětem!

Ginny po delší době už nemohla Harrymu přikývla, po pár minutách  dorazili na Kouzelný Expres a jeli do Bradavic.
Ginny: Harry, už mi volají, co mám říct?   Harry: Řekni že nedorazíš kvůli dětem.  Ginny:Dobře. Dobrý den!
telefon: Dobrý den, kde jste paní weasleyová ?  Ginny: Já se moc omlouvám, nedorazím kvůli dětem, tatínek odjel do... práce.
telefon: Dobře omluvu přijmám nashledanou!   Ginny: nashledanou! Jo vyšlo to příjmula omluvu!!!  Harry: No vidíš.
Ginny: Hele už jsme v Bradavicích.  Harry:vystupujeme!  Děti:Jooooooooooooo    Harry si na nádraží kleknul,
a požádal Ginny o ruku     Harry: vezmeš si mě Ginny Weasleyová?    Ginny: Em........ ANO!  Ginny začala brečet,ale vzala si ho!
Ginny: A kdy bude svatba? A taky kde bude svatba?    Harry: To ještě nevím, ale co vím že bude v Bradavicích!

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru