Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vláďovo veselé vyprávění vyvažuje vážnost věci

21. 10. 2020
10
12
866
Autor
Oldjerry

Neznám původ ani autora, já to dostal od mého nevidomého přítele Vládi. Zaujalo mne to natolik, že jsem se rozhodl to tu vyvěsit jako další ukázku úžasné tvárnosti a možností naší rodné řeči.

Vir.

 

Všude vir. Ve vzduchu, ve vozidlech, ve výtahu, ve vaně. Vláda ve večerním vysílání varuje: Vycházet ven? Vůbec! Vydržte ve vlastním vakuu, vyhrajeme, vir vyprchá...

Ve vedlejší vile vesele výská Vančurovic Vašek. Válení, videohry, vonanie. Vláda ve vysílání vysvětluje: Vzdělání vyřeší vzdálená virtuální výuka. Vašek vzdychne: Vopruz.

Vrchní Vendelín Vonásek ve vymeteném výčepu vztekle volá: velkopopovický větrá, víno voctuje, vermut vyprchává – všechno vylejt. Vymrzlí vožralové venku výloze vzlykají. Vonásku, vy vrahu! Vrchní všecko vytře, vyleští výčep, vypne vodu.

Vyhlíží výpověď.

Věhlasný veřejný vypravěč Věnceslav Vaňorný večeří vokoralou veku. Vyvolává velikány Vrchlického, Vančuru, Vozku, Vinkláře. Vale vystupování, vale večírkům ve vestibulu, vale výplatě, vale vekám.

Vidí velký výkal vůkol. Vyjebaná vláda!

Vášnivý voyer Vích vyjde ven vábit vnadné Veroniky, Valerie, Viktorky, Vojtěchy a Vojtěšky. Všude vartují vojáci, vrčí vrtulníky. Vích vzrušeně vrní.

Ve večerním vysílání vystupuje vrchní vůdce: "Vážená veřejnosti, vědci ve výzkumáku včera vyvinuli vynikající vakcínu, výsledky vzbuzují veselý výhled vlivem výborných výsledků.

Veni, vidi, vici!“.

Vrchní virolog však vzápětí vysvětluje – výzkum však vzápětí vetoval vadný výpočet.

Vědci vytahují virguli.

...

Venku vylétají vrány, větří večeři.

 


12 názorů

vynikající! celý text zde


Oldjerry
12. 11. 2021
Dát tip

Bříza, no jo já to bohužel našel v tomto dtavu - to už možná někdo zkoušel  vydat za svůj kus a tak to pozměnil - ale holt!! blbě :-D


Zuzulinka
22. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Výstřich Venduly Vostré vilně vzlíná vůní a virem. Věnceslav větrá. Vnady volají.  Vestoje vnímá vůni Venduly a viru. Vskutku věrohodná vlastnost! Venduliny vnady vždycky vítězí. Vir vyhrál. 


Zuzulinka
22. 10. 2020
Dát tip Oldjerry

připomnělo mi to slavnou scénku Hoří Hořšpická hospoda ... Hrbatý hrozen:-) Hospodský Hrubeš hýká hrůzou... napsal to Zdeněk Kňučík Navrátil ze Zlína


Ellisee
22. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Vesele vypadající vyobrazení velmi vážného vobsahu


Bříza
22. 10. 2020
Dát tip Oldjerry

Vyšlo to na deníku.cz, jako "Provokace Michala Dvořáka".... nicméně citovaný text zde není celý. Mnoho perel z něj vypadlo...


Bříza
22. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Vážený - váš vklad vypadá velkolepě. Vláda - včetně všech vypečených výtečníků - vyhlíží vskutku velice vyděšeně. Výrobci videií větří výjimečné výjevy - vrávorající vagabundy, veřejné vývařovny, večeřící vrány.

 


Oldjerry
21. 10. 2020
Dát tip Aru, Gora, Vaud

Děkuji vám za  skutečného autora...


vylétám večerem ventikuji výborný vtip................*/***


Aru
21. 10. 2020
Dát tip

vypečené ;)


Kočkodan
21. 10. 2020
Dát tip blacksabbath, Oldjerry

Vyhodnocuji vložený výtvor: Vskutku velmi vtipné. Veřejné vulgární vyčinění (vynadání) výjimečně vylučuji. Vidíš výhodnej „verdikt“, viď? Vydechnutí? Věřím...


Gora
21. 10. 2020
Dát tip Oldjerry

Vtipné. V daných možnostech :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru