Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jestlipak si mimozemské civilizace také rozdávají medaile?

22. 10. 2020
10
7
361
Autor
trojort

    Vojenský pasák nadpřirozených nauk nad nimi mával křížem, ale netrvalo to moc dlouho, protože mu ustřelili hlavu.
    „Jednu kulku do žaludku. Druhou doprostřed čela,“ vyřvával jeden z vojclů.
    Nebe se škaredilo, ale pořád byli živí.
    „Jó to jsem ještě žil,“ zapěl jiný z nich.
    Bylo jich pět a právě se spolu opili.
    Přesvědčovali se o tom, že svět je možná iluze, ale dost hmotná na to, aby je iluzí dokázala zbavit.
    A to ještě nebylo ani poledne.
        Těžko se pak divit havranům, co posedávali kol kolem a čekali.

    „Věděl jsem, že už svět nebude stejný, když jsme shodili atomovou bombu. Vstoupili jsme do atomového věku a byli jsme na to pyšní,“ řekl pilot letadla.
    No vida a já se občas probudím i proto, co jsem neudělal.
        Nikdy nevíš, co tě rozseká na malé kousky.

    „Kéž mi Bůh odpustí, že se rouhám,“ řekl.
    „Co to žvaní?“ pomyslel si Bůh.


7 názorů

trojort
28. 10. 2020
Dát tip

,,,díky...


Evženie Brambůrková
22. 10. 2020
Dát tip Zajíc Březňák

Jdu se zamyslet. 


  Jjjj.....Nikdy nevíš, co tě rozseká na malé kousky.....*/*************


bixley
22. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Každý občas trpí za to, co neudělal. Ale kulku si určitě nezaslouží. :-)


cvrcka
22. 10. 2020
Dát tip Gora

Zlatej hřeb je "i proto,  co jsem neudelal"

Pasák nauk je taky dobrej.

Vynechala bych slovo "letadla". Působí nepřirozeně prevysvetlene a na to ja text kratkej.

Jinak fajn plasticke.

Rouhání jsem nepochopila  (z toho kratickeho vyprávění pilota se mi to na rouhání nezdá. - jako kdyby slovo rouhani az zpětně měnilo ton toho, co řekl  a to mi nesedí. )

Bůh v závěru uz je trochu klišé. Ale tomu se asi autor nevyhne :) může jen balancovat :) 


Kočkodan
22. 10. 2020
Dát tip

 

Za dílko si kulku určitě nezasloužíš. ;-)


Gora
22. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Silný text, troji. Jsi dobrý! /ale to víš/...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru