Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ke dnu mořskému

22. 10. 2020
3
12
292
Autor
Veles

Klesáš pomalu

ke dnu mořskému

v těle ti nezbývá

už tolik života

 

klesáš a přemítáš

nad svým životem

přemýšlím nad vším

i nad největším omylem

 

topíš a nemůžeš

nadechnout se však

přemýšlíš proč stalo se to tobě

proč umřeš v tomto mokrém hrobě

 

Zbroj tě tíží ke dnu

a ty nemáš sílu bojovat

možná si to zasloužíš

trpět zase znova

 

Možná si to zasloužíš

za všechny své hříchy

Padnou na dno písečné

zatímco ostatní se válí smíchy

 

a tak popřemýšlej nad tím

nemáš tolik času

až se totiž nadechneš

 

spatříš pekelnou bránu

 


12 názorů

Zajímavý téma. Mně teda přijde zvláštní, respektive nereálný, že když se hrdina topí, přemítá o životě a o tom, proč se to stalo jemu. Ale možná je to o něčem úplně jiném.


Gora
22. 10. 2020
Dát tip

Vzorně posíláš avíza, díky:-)


Aru
22. 10. 2020
Dát tip

v pohodě, koukám už preventivně, nikdo avíza nedává prvně ;-)


Veles
22. 10. 2020
Dát tip

Děkuji za informaci, měl jsem tyhle básničky někde uložené, tak jsem je sem hodil jen abych na to později nezapomněl. Všechny budoucí více časově rozložím. Každopádně děkuji za radu :)


Veles
22. 10. 2020
Dát tip

Ah, omlouvám se, úplně jsem to přehlédl XD Děkuj za radu, takhle složenou stránku jsem již dlouho neviděl. Budu to muset asi řádně projet abych se vyvaroval takovýmto chybám. 


Aru
22. 10. 2020
Dát tip

no ano, ale zkušenosti se nabývají psaním samotným a to chce čas


Gora
22. 10. 2020
Dát tip

No, vždyť mu přeju jen dobré, Aru... je na Písmáku, na správném místě, pokud má zájem o psaní...


Aru
22. 10. 2020
Dát tip

ale Goro, vždyť jsme takhle všichni začínali, tím si musí prostě projít


Gora
22. 10. 2020
Dát tip

Ahoj, vkládáš dost děl najednou - ideální je tak 1 denně nebo i méně... aby čtenáři nebyli tolika texty zahlceni, pak jim nevěnují tolik pozornosti, kolik by sis jako autor přál.

V Ke dnu mořskému naznačuješ příběh - možná metaforický - obav ze zániku, přemítání nad životem. Dost se ve slokách opakuješ, to asi jak ten hrdina padá pomalu, chceš to zachytit... pointou by měl být nejspíše poslední verš.

Je znát, že snaha nechyběla. Báseň by však měla být něčím zajímavá, promyšlená, ještě by bylo co vylepšovat... tak ti držím palce, aby ti Písmák v cestě za tvorbou byl něco platný, hodně čti ostatní, zapojuj se... do začátku posílám motivační tip.


Aru
22. 10. 2020
Dát tip

dole pod komentářema jsou avíza, tam je Aru, toho zaškrtneš, a pak mu (mě) to dorazí ;-)


Veles
22. 10. 2020
Dát tip

Jsem tu poprvé, takže děkuji za přivítání :D


Aru
22. 10. 2020
Dát tip

no jo, můj všední den, jako na dlani :D

vítej na Písmáku, jestlis tu nebyl předtím, nebo tak něco ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru