Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- XCVII -

Výběr: Můra73, atkij, Gora
25. 10. 2020
17
8
676
Autor
per_zay

 

-

 

zbarvená škumpa

na slunci před západem

tak to! je podzim

 

-

 

 


8 názorů

Máme ji na zahradě, je nádherná... celý rok...


Umbratica
28. 10. 2020
Dát tip

Oním "to" navazuješ na staré japonské principy. Tip.


Můra73
26. 10. 2020
Dát tip

nene, ve Tvém textu žádné hodnocení nebylo :)


per_zay
26. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

M73 :

:) nevím jestli krásně..nechtěl bych, aby poslední řádek nevyzněl jako popis..spíš poznání, nebo uznání ..

jo, někdy člověk zůstane bez dechu ..v úžasu..

jo, stačí :)

Black:

to jsem nevěděl..budu muset zkusit tu flétnu :)


Můra73
25. 10. 2020
Dát tip atkij, Gora, Karpatský knihomoľ

Včera jsem volala k oknu celou rodinu, ať se jdou podívat na naši arónii. V ranním sluníčku se všechny barvy na stromku rozzářily - žlutá, oranžová, purpurová, na koncích větví ještě lístky tmavě zelené. Dokonce i oba pánové u okna chviličku vydrželi. Pracovala jsem s motivem takhle a přemýšlela, jestli zpracování stačí :)

U okna ztichlo

i šoupání pantoflí -

listy arónie.

A mezi tím už to tady je - a tak krásně napsané! 


Andělka1
25. 10. 2020
Dát tip

**


Škumpa je krásná po celý rok, ale na podzim je nádherná. Má dvě na terase.


blacksabbath
24. 10. 2020
Dát tip Gora

Jjj....krásně jsi to vybarvil........

Škumpa je krásná i zákeřná......Od léta dodávají škumpám eleganci šišticová plodenství, která se začínají od konce července barvit růžovočerveně. Trčí vzhůru mezi listím a tak trochu připomínají svíčky na vánočním stromečku. Nejvíce to však škumpám sluší na podzim, kdy se jejich zpeřené listy vybarvují od jasně žluté, přes oranžovou až po červenou barvu. Z větví škumpy je možné zhotovit nejen primitivní píšťaly, ale i nádherně znějící příčné flétny......


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru