Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní láska

27. 10. 2020
7
6
378
Autor
svatekr

Podzimní večer.
Stromy i ty, stydlivě,
odkládáte šat.


6 názorů

atkij
28. 10. 2020
Dát tip Gora

Zajímavý moment, jen ho zkusit více a přirozeněji propojit obraz za oknem s dějem uvnitř.  Domnívám se, že i zde by haiku vzniknout mohlo. 

 

 

 


PavelK
28. 10. 2020
Dát tip

I já jsem s haiku na začátku.

Mám tu špatnou vlastnost, že mám sklon psát do komentářů, jak bych to napsal já. Na druhou stranu podobné komentáře u svých děl od jiných přijímám.

Mě by přitahovalo, kdyby žena stydlivě odkládala šat víc, než kdyby se vyzývavě svlékla. Poměrně frekventovaný termín je tu nedořečenost. Nedořečenost to jsou sexy šaty do kterých je báseň oblečená. Dá se toho odhalit víc nebo míň. Může to vzbuzovat představivost, může to být rafinované, ale na druhou stranu se může nedořečeností (zahalujícím šatem) báseň zazdít tak, že nikoho nenapadne, že se pod ní skrývá krásné tělo.

Pokusil jsem se svým prvním komentářem nedořečeně upozornit na nedořečenost.


svatekr
27. 10. 2020
Dát tip Gora

Haiku mě přitahuje, ale jsem na úplném začátku. Díky za podněty.


Gora
27. 10. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

Stydlivě jako slovo hodnotící... jinak pěkné, s nápadem - ale za mne spíš senrju nebo miniatura, hříčka...


PavelK
27. 10. 2020
Dát tip snake_01

Pokud bys napsal:

Podzimní večer

i ty stromy stydlivě

odkládají šat

Tak by báseň stydlivě odkládala šat a byla by tajemně přitažlivá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru