Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Perličky naší babičky 2

27. 10. 2020
18
19
633

Návod ,,Jak zalichotit".

,,A co ta tvoje doktorka? Jaká je, mami?" 

,,Ále, ona je taková hodná. A velká je asi jako já. A taková macatá, jako ty."

Nastalo ticho, zlověstné ticho.

,,Jak to myslíš?" To není ani tak otázka.

Stále je ticho. Slova došla.

,,Macatá může být Mařenka z Prodané nevěsty." Nabídnu mírovou ratolest.

Babi měří asi 150 cm ohnutá a přiměřeně váží. Jsem o kousek větší.

,,A kdo ji zpíval?" Nesměle ratolestí zatřepe.

,,Tím to nezachráníš. Jeníka bys k tomu nechtěla?"

,,Ale ty rusalky, ty byly macaté," rozpomene se na vydařené představení v Národním.

Tak tomu se mohu jen zasmát a nemusím ani do divadla.

Veselo prostě musí být.


19 názorů

Děkuji a2a2a.


a2a2a
10. 12. 2020
Dát tip

Milé


Myslím, že jsme na tom podobně, Renato. :-)


bixley
29. 10. 2020
Dát tip

Rusalka nebo Mařenka, to je jedno. Hlavně že je macatá rusalka, ne Ty. :-))


Stokilová Rusalka? Proč ne? :)

Vévoda Štepán: Tvoje jasnost snad nevěří na víly? Já sám je viděl! U nás, v Bavořích.

Král Petr: U vás v Bavořích! Tam snad, ale v této požehnané zemi, když víla stoupne na palouk, je to dlouho znát.


To je pak, Lído, skutečně silný zážitek.


Evženie Brambůrková
28. 10. 2020
Dát tip Mária Horná

No toho si, Mária, většinou nikdo nevšimne.


Tak na to si, Umbratico, budu muset ještě chvíli počkat. 


Něco pozitivního by bylo lepší, to s tebou, Arwen, souhlasím.


Určitě se, Luboši, nějaký najde.


Alegna
28. 10. 2020
Dát tip

babi to pálí :)..... a opravdu, byla jsem na Rusalce v Národním, představitelka Rusalkky měla stopro víc než sto kg***


:-DDDDDDD Moja babka, keď ma videla po dlhšom čase: " Ahoj, ako dobre vyzeráš! Si pribrala?" Bolo to v čase, keď som konečne po úmornom snažení schudla 2 kg. :-DDD


Umbratica
28. 10. 2020
Dát tip

Někteří staří lidé už hodnotí všechno bezelstně jako děti. Co na srdci, to na jazyku. Nemusejí aspoň nosit masky. Už se těším, až budu taky taková. Tip.


Tak to zamrzí, to přímo přijde líto ;-)


Kočkodan
27. 10. 2020
Dát tip

Maruško, jen aby ti sem ještě nedejbože nepřišel s komentářem nějakej kecal!

 

Mimochodem – seš si jistá, že tady svoje Perličky neházíš sviním? ;-)


Evženie Brambůrková
27. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Ty rusalky byly tak macaté, že když si poskočily, praskaly prkna. A princ hostoval z divadla na Hané. To se nedá zapomenout.

Děkuji za návštěvu v tuto pozdní hodinu. :-)))


Čudla
27. 10. 2020
Dát tip

Vesele jen veselé život musíš  brát. /*


Gora
27. 10. 2020
Dát tip

Opravdu - babi vydá za herecký soubor :-)


a byly ty rusalky macaté???.....Veselo prostě musí být....:-))))))))))))....*/********


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru