Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestou z hospody

29. 10. 2020
7
14
575
Autor
PavelK

Jen tak po mne jukl
jak před hospodou
nasedám na na kolo.

Na konci ulice
velikánský pes.


14 názorů

Entropia
24. 11. 2020
Dát tip

Až haikuovitá momentka, pro čtenáře, který nebyl v tvé kůži, kdyžs mu ujížděl :)


PavelK
30. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Blacksabath jedním slovem jsi dokázala vyjádřit hodně moc. Super komentář. Dík.


PavelK
30. 10. 2020
Dát tip

Je to pro mne docela tipické dilo. Nemusí se každému líbit a já Ti děkuji za upřímnost, moc si ji cením Safiáne.


PavelK
30. 10. 2020
Dát tip

Dík za názor Alfonsi


PavelK
30. 10. 2020
Dát tip

Děkuji Goro za pěkný komentář.


blacksabbath
30. 10. 2020
Dát tip PavelK

uf......*/***


Safián
29. 10. 2020
Dát tip

Příliš hravé to není. Spíše hrubě neobratné.


ALFONS
29. 10. 2020
Dát tip

Ne. Sorry PavleK a Goro před Tokiem. 


Gora
29. 10. 2020
Dát tip blacksabbath, PavelK

Bezvadná zkratka. Příběh jako stvořený pro fantazii čtenáře.


PavelK
29. 10. 2020
Dát tip blacksabbath

Byla to zvláštní chvíle. V létě jsem si večer občas dal okruh na kole a cestou zpět jsem se stavoval na pivo v nedaleké vesnici. Domů jsem jel za tmy, když jsem s kolem vyšel na silnici za posledním domem mým směrem přecházel líným krokem obrovskej pes. v půlce sinice se na mě podíval, byl to jen okamžik, ale ten pohled byl neuvěřitelný, nikdy na něj nezapomenu,  a jakoby bez zájmu zmizel za posledním plotem. Když jsem tím místem projížděl zpoza toho plotu na mě vystartoval, zvýšil jsem mnohonásobně frekvenci šlapání a ujel mu. Když jsem příště o tom vyprávěl jednomu místnímu člověku, říkal, že to viděl. Čekal jsem že řekne, toho se neboj, toho znám, patří tomu a tomu, ten je velkej, ale nic nedělá. Řekl, že ho tam nidy před tím neviděl.

Dík Můrko.


Můra73
29. 10. 2020
Dát tip blacksabbath, PavelK

a někdy nemusí ani ňufnout, viď?!


Kočkodan
29. 10. 2020
Dát tip blacksabbath, Radovan Jiří Voříšek

Tomu bernardýnovi se soudkem rumu bylo hned jasné, že už máš pro dnešek natankováno...

 

Mimochodem – „nasedám na na kolo.“ má dokumentovat alkoholem podmíněnou neohrabanost při přemísťování zadečku na sedlo bicyklu? :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru