Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba smutného Villona

01. 11. 2020
2
2
211
Autor
husa

Modlitba smutného Villona

V tom smutku zmaten a přesto v denním světle oděn, nechápu a nechápán, tak zahrnut přítomností a přesto sám.

Uvědoměn rozumem a zrazen láskou v srdci blázna. Nedokážu pochopit, proč dny tak rychle letí a s nimi přízraky tak.

Chtěl bych se rozplynout v dešti smutku slz, na chvíli bez bolesti a zmatku ulehnout.

Vrátit se v podobě ptáka, rozhlížet se na věci z výšky nebeské. Netruchlit pro sebe, jen už na chvíli usnouti v představách, nikdy je nepochopit.

Odvrátit neodvratitelné a odhodit divé zvěři kousek z mozku v hlavě, ať někdo pochopí, že nechtěl jsem v dešti smutku slz žít, ale netrápit nemocí ty, které miluji.


2 názory

husa
01. 11. 2020
Dát tip

Děkuji za komentář. Já se nechtěl inspirovat. To bych si nedovolil. Ale v představách může být Villon jakýkoliv. I smutný..


Umbratica
01. 11. 2020
Dát tip

Villon ale příliš smutný nebýval. Naopak to byl stále rozjařený veselý opilec a rváč. Když už se chceš Villonem inspirovat, nebylo by dobré osvojit si i jeho formu - villonskou baladu ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru