Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

venčení

01. 11. 2020
11
10
359
Autor
atkij

 

 

venčení -

až do druhého patra

otisky tlapek 

 

 

 

 

 

na gauči 

po mně skáče pes -

Moravec do řeči...

 

 

 

 


10 názorů

atkij
07. 11. 2020
Dát tip

Pavle, ty jsi mě fakt rozesmál:))) Vylíčil jsi tu hypotetickou situaci tak věrohodně, že mám pocit, že se stala. Uvidíme, co budoucnost nabídne. Němý Moravec by se do dějin možná zapsal:)


PavelK
04. 11. 2020
Dát tip Kočkodan, Karpatský knihomoľ, atkij

Jednou se na literárním trhu objeví Tvoje sbírka senrjú s názvem "Záživky s Moravcem" (záživky jako zažívání). Ve studiu u Moravce se nad ní sejdou snake_01 a Majaks. A celý národ bude sledovat vyhrocenou diskusi o tom jestli je senrjú právoplatný literární žánr. Přes skype se Moravec spojí s Tebou, abys poskytla názor autorky. V momentě, kdy váš pes uslyší Moravcův hlas upustí ponožku a začne zuřivě štěkat, takže nikdo neuslyší co říkáš...


atkij
04. 11. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

Děkuju všem, vážím si "kritických" slov.  Kategorii jsem již změnila.  Nebyla jsem si jistá prvním.

A PavleK, Moravec se už pro mě stává symbolem nědělního poobědového času. Přestože jdou doma hlasy - "zase ten zoufalec" - ale to zanechávám bez dalšího hodnocení:)

Takže i KK, takže jak z výše uvedeného vyplývá - možno i stretneme:)


Moc pěkné.


Umbratica
02. 11. 2020
Dát tip

Obě moc pěkné. Tip. Ale taky to vnímám spíše jako senrjú.


blacksabbath
02. 11. 2020
Dát tip PavelK, Gora

venčení po 21 hodině......pes neštěká..... je plyšovej.....(stalo se u nás na náměsti)..:-)))))............*/**********


snake_01
01. 11. 2020
Dát tip Gora

Taky to vnímám jako senrjú - obě dobrá, první lepší. T.


Ako PavlaK, aj mňa zaujal ten Moravec. Dúfam, že sa s ním ešte stretneme v tvojich textoch.


Kočkodan
01. 11. 2020
Dát tip Gora

Ženské ječení

na klín skočila doga

z bedny Vaškův smích


PavelK
01. 11. 2020
Dát tip Gora, Karpatský knihomoľ

Senrjú jak vyšitý. Kdo tento týden uklízí společné prostory?

 

Ty ses do toho Moravce nějak zahleděla, ne? Je to myslím Tvoje třetí báseň v níž figuruje.

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru