Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divoká kočka

01. 11. 2020
10
9
619
Autor
Savage Flame

Divoká kočka

Dnes jsem ji uviděl.

Byla tak zvláštní,

Smála se zvonivým smíchem.

Jak divoká kočka, 

Mi přeťala cestu

A její hlas libě zněl tichem.

Tak nádherná šelma, 

Tak úchvatná vůně

A já jenom bez slova stojím.

Od teď už věřím,

Že i z lásky se stůně

A že i já někdy se bojím.

 


9 názorů

Al Jal Úd
09. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Nesvazuj se striktními pravidly, podle mě jde o velmi povedenou báseň, milou i zajímavou


annnie
09. 04. 2021
Dát tip Savage Flame

Jéje, tohle je pěkný. Spontánně upřímný. Závěr se mi líbí. Tip a.


Dekuji.;) S.F.


Jamardi
18. 12. 2020
Dát tip Savage Flame

Pěkné.


Zeanddrich E.
06. 11. 2020
Dát tip Savage Flame

Možná zde dávám tip především za to, že se mi ..živě vybavila několikerá již obdobná ..zkušenost z mého života:)


To atkij: Dekuji za tip i privitani. ;) S.F.


atkij
02. 11. 2020
Dát tip Gora, Savage Flame

Domnívám se, že nutně striktní metrum vždy být nemusí. Mně docela pasuje. Navíc i určitou pravidelnost lze v textu vypozorovat. 

Obsahově ne příliš objevné, ale docela milé. 

Vítej na Písmáku a posílám tip. 


Savage Flame
01. 11. 2020
Dát tip Zeanddrich E.

Dekuji za tipy. Ac mozna otrepane, ona ale originalni byla... :) Nepru se, jsem moc rad za nestranny nazor. ;) Zkusim se zamyslet nad temi zmenami rytmu. Me bavi, ale mozna by bylo vazne lepsi je nejak oddelit, aby nebyly tak rusive, uvidim. Kazdopadne jeste jednou moc dekuji za vyjadreni. ;) S.F.


Dát tip Savage Flame

Ahoj Savage, vůbec to není špatné. Divoký námět, zřejmě příměr nějaké ženy, kterárá zaujala, k šelmě. Přijde  i to jako imprese.

Pro vázaný verš je lepší, dát si víc pozor na rytmus. Třeba poslední verš je podle mě z tohoto pohledu kostrbatý. Další věc, slušným prostředkem k vázání v poezii jsou rýmy. Zde jsou: vůně - stůně, bojím - stojím. Myslím si, že by se hodilo víc.

Zvonivý smích a úchvatná vůně, nejsou příliš originální.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru