Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidské štěstí

04. 11. 2020
12
15
460
Autor
PavelK


To je paráda!
Tři vratný! Volá bezďák -
z kontejneru.


15 názorů

PavelK
21. 11. 2020
Dát tip

Moc pěknej komentář. Pravidvý má pokaždý jinej slovník. Zajímavý názor, něco na tom bude. Použila si v jedné větě spisovný a nespisovný zvar aby si formou podpořila obsah. Ani tři pozlátka nezapřou básnířku.

Dík.


Můra73
04. 11. 2020
Dát tip Gora, PavelK

Sestupná variace :)

"Tři vratný, kámo!"

Dva chlápci

u kontejneru

 


dievča z lesa
04. 11. 2020
Dát tip PavelK

to je paráda!


PavelK
04. 11. 2020
Dát tip

Díky moc Um.


PavelK
04. 11. 2020
Dát tip

Děkuji za komentář Goro. S tím počítáním v posledním verši máš pravdu, ale od kontejneru mi zní hrozně a z kontejneru je působivější. Pomlka, pokud volím volný žánr, proč ne? V podstatě to je senrjú s řádkem na víc, tím myslím název, který má v sobě příliš významnou informaci, na to aby to bylo skutečné senrjú. Je to prostě volný verš. Slovo bezďák je jen slovo, na někoho může působit hanlivě, na někoho bluesově. Ten prostoduchý člověk byl v daném okamžiku šťastnější než všichni manažeři se stotisícovými platy ve vytopených kanceléřích za zdí nadnárodní firmy. Kolik je toho potřeba k lidskému štěstí?

 


Umbratica
04. 11. 2020
Dát tip

To se mi moc líbí ! O bezďácích jsem toho tady napsala spoustu. Je to moje téma.  Tip.


Gora
04. 11. 2020
Dát tip

Do posledního verše, pokud počítáme, by bylo lepší - od kontejneru... pokud hříčka, tak bych nedávala pomlku...

Pavle, ten "bezďák" mi nějak nesedí - tenhle výraz pro člověka bez domova, a název taky moc ne. Navíc je to dost prvoplánové, bez nadhledu, který jsi naznačil snad jen v tom názvu. 


PavelK
04. 11. 2020
Dát tip

Bylo to psané jako senrjú původní verze byla

Hle, lidské štěstí.

Tři vratný! Volá bezďák

-z kontejneru

Snažím se dodržovat počet sklabik. Zveřejněná verze: takhle to ten rozradostněný rozesmátý bezďák doslovně řekl, už je to dávno. To je paráda, tři vratný.

Možná že verze

Lidské štěstí.

Tři vratný! Volá bezďák

-z kontejneru

By byla nejlepší. Už to nechám. Dík jakometaforo


PavelK
04. 11. 2020
Dát tip

Dík Andělko.


PavelK
04. 11. 2020
Dát tip

Posílám dík do Norska


Andělka1
04. 11. 2020
Dát tip

***To je postřeh!!! PRO  POETU TÉŽ BEZVA..:-))


Norsko 1
04. 11. 2020
Dát tip

Velkej vobjev


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru