Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protipól

05. 11. 2020
9
12
307

Včera na toulce...

Stromy mají holé prsty, pod nimi spí hnědé listí. 

Zelený mech se vyhřívá a veverka, ta nezbednice, kouká kde by co spapala… 

Zvláčená pole se pomalu budí, ozim má zelenou čupřinu,

řeka si líně protahuje bok, na stohu slámy sedí myšilov…

Stříbrné smrčky se blyští a září, v poledním čase však dřímají.

 

Suchými prstíky osiky šustí, všude je pohoda, láska a klid…


12 názorů

Děkuji Radovane, fanfárový den!


Jo, pohodové, milé, malebné


Děkuji za slova která hřejí,  A2a2a, jsem amatér zapisovatel, jak to vnímám, tak to zapisuji. Je mi pak líto do toho jakkoli zasahovat, aby to bylo ,,správně,,. Při každém čtení pak mohu znovu a znovu prožívat to chvění, to vlnění, slyšet tlukot srdce...


MilanH
26. 12. 2020
Dát tip

:-)


a2a2a
25. 12. 2020
Dát tip

Přečetl jsem si tvé, zde poslední tři básničky. Poctivě musím poznamenta, že, řekněme po technické stránce, je co pilovat. Na druhou stranu, a to tu důležitější, lze za tvými verši spatřit vlídného člověka, který není potichu a nám ostatním tak, byť třeba jen nepatrně, činí život jaksi bezpečnějším, hezčím. Tip


Musím tedy skutečně napsat, že příroda snad ani neví, co se děje za jejími branami. Tam vejdete... a nic... Naprostá pohoda. Asi nemá TV a internet... Děkuji za tip.


Luboši, to budou asi nějaké mimikry...


Kočkodan
05. 11. 2020
Dát tip

 

To mě nikdy nenapadlo, že má ozim něco společného s vodníkem. ;-)


Umbratica
05. 11. 2020
Dát tip

Aspoň, že je klid v přírodě, když není ve městě, v nemocnicích a u televizních zpráv.  Tip za chvilku pohody. 


Jsi velmi laskava Blacksabbatho, děkuji za společnost.


krásný zážitek z toulky.......ráda jsem se prošla s tebou......*/********


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru