Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaké to asi je, když člověk neumí číst?

06. 11. 2020
18
10
674
Autor
trojort

Záviděl jsem klukovi, co tančil na ulici s reklamní cedulí milostný tanec svobody. (Elbow - One Day Like This)
Zcela bez zábran, co si o něm lidé myslí.
Lidé, co myslí na to prostě nemyslí.
Přibližují se deštníky, aniž je třeba deště.
Nejvíc fňukáme, když se máme dobře.

Jen málokdy je člověk spokojený s tím kým je.
No aby ne, když s ním nejsou spokojení vlastní rodiče, a chtějí po dětech, aby byli tím čím chtěli být oni.
Stačí si zavázat tkaničku u boty, aby si člověk nenatloukl hubu?

    Stojí vůbec něco za obětování života?
    FAVORITA TĚŽKO HLEDAT.
    Pravda. Svoboda. Láska. Krása. Neapol.
    KDO POSTOUPÍ DO DRUHÉHO KOLA?
    Nechce se mi čekat na výrok poroty.
    Vinen či nevinen?
    Cožpak to někoho zajímá?
    Snad jedině, když jde o jeho osobu.

PS.
        Kde se vysílají ty boží relace z nichž Ti lidé vědí, co chce Bůh?


10 názorů

K3
05. 05. 2022
Dát tip

T. 


lastgasp
14. 11. 2020
Dát tip

Šťastný ten, kdo začne být spokojen se zavázanou tkaničkou u bot i s rodiči.


trojort
08. 11. 2020
Dát tip

...díky všem za to, že jsou...


Zcela bezpečně jsem chtěla být někým jiným, než si přáli moji rodiče. A jsem ráda, že jsem to dokázala. 


bixley
06. 11. 2020
Dát tip Alegna, lastgasp

Nejvíc fňukáme, když se máme dobře. Možná bychom v tu chvíli měli přestat umět číst.


Kočkodan
06. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, lastgasp

 

U tvých dílek nelituju, že umím číst.


vesuvanka
06. 11. 2020
Dát tip

 Pravda. Svoboda. Láska. Krása. Neapol... Tak to mě zaujalo, stejně tak celá báseň i PS, TIP

 


Litarts
06. 11. 2020
Dát tip vesuvanka

Ano, každého zajímá to, co se týká jeho osoby, přímo, ale i nepřímo. Tedy pravda, svoboda, láska, krása, z jeho vlastního pohledu. Každý se narodí s jiným životním posláním, a jsou i tací, kteří pro něco či pro někoho obětují i život. To životní poslání každého jedince, jako článku většího celku, tedy organismu společnosti, je dáno z vyššího centra, které si mnozí lidé antropomorfizovali jako "boží". Ať v boha věříme či ne, my si své životy a osudy neřídíme. Jsou nám určovány nějakou vyšší navigací.


Umbratica
06. 11. 2020
Dát tip vesuvanka

Za obětování života stojí věrnost. To je samurajská zásada.  Za zády soudce ve staré Číně bylo zase na hedvábném závěsu vyšito :  zákon je víc než život. Tip. 


aleš-novák
06. 11. 2020
Dát tip vesuvanka, Alegna, lastgasp

 Pravda. Svoboda. Láska. Krása. Neapol.

dobře vypointované...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru