Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návyky

Výběr: atkij, Karpatský knihomoľ, Gora
06. 11. 2020
36
32
2534
Svět se točil
v bezpečných kruzích
a byla zima,
až nám na zastřešené verandě 
sněžilo
do gumáků.
Sledovala jsem tu sibérii
z prvního schodu - 
uhranutá,
uzamčená v okamžiku,
mrznul mi zadek.
Jestli nasněží ještě pár centimetrů, zítra nepojede autobus! Jestli bude sněžit celou noc, nevleze dědovi do gumáků noha. Jednou měl v botě chcíplou myš! Od té doby si ty svoje kontroluju... To teď ale nehrozí, protože je prosinec a všechny myši jsou v teple našeho domova.

32 názorů

Marcela.K.
21. 01. 2021
Dát tip

Nikdy by mě nenapadlo, že dám tip básni o chcíplé myši :-)


Janny1 - to byl tak strašný zážitek, že jsem si kontrolovala i kozačky v posledním patře paneláku :) Prostě zvyk... kontrola i tam, kde by ty potvory být uritě neměly :)


Janny1
15. 11. 2020
Dát tip

Pěkná. Mrtvou myš v botě, to také známe xD


dadadik
10. 11. 2020
Dát tip

:)


Milane děkuji! :)


MilanH
08. 11. 2020
Dát tip

Nádherná !!!


Jituš děkuji! Jsem ráda, že tě můj zadek neodradil :)))


atkij
07. 11. 2020
Dát tip

Svěží, příjemná poezie slova. 


Umbratica - měli jsme plno koček, ale jak píšeš... každá není lovkyně. Takže to nakonec zmákly pastičky, kterými byl náš vnitřní prostor bohatě pokrytý.


Kočkodane - uvažuju, kde jsme se viděli! A samozřejmě máš naprostou pravdu :)


Kočkodan
07. 11. 2020
Dát tip

 

Theo, já osobně si nedovedu představit místo (tedy ani báseň), které by tvůj zadeček neozdovil… ;-)

 


Umbratica
07. 11. 2020
Dát tip

Minimálně to, které aspoň jednou vidělo Mrazíka.


Norsko 1
07. 11. 2020
Dát tip

Každé malé dítě.


Umbratica
07. 11. 2020
Dát tip

To ano. V únoru a v březnu řvou tak, že se v noci ani spát nedá. Dokonce jsem o tom napsala i báseň. Nejraději se scházejí při měsíčku na hřbitovech. Pes je nejlepší přítel člověka, ale kočka je nejlepší přítelkyně čarodějnice. To ví už každé malé dítě. 


Norsko 1
06. 11. 2020
Dát tip Gora

A jak dokážou hulákat, když ještě nedostaly jídlo. Řvou jak havrani


Umbratica
06. 11. 2020
Dát tip

Jak kdo. Já je miluju a rozumím si s nimi, ale znám spoustu lidí, které je nesnášejí. Kočky jsou totiž jako já. Nedají si poroučet a dělají si, co chtějí. 


Norsko 1
06. 11. 2020
Dát tip Gora

Kočky sou mrchy, to ví každej. Proto je lidé milují


Umbratica
06. 11. 2020
Dát tip

Norsko,

s kočkami mám celoživotní zkušenosti. Některé jsou celkem hloupé a jiné velice mazané. Některé kočky neloví nic, protože to neumí, jiné protože jsou líné a jen některé uloví prakticky všechno, co se dá jen tak ze sportu a takovou kočku by Thea potřebovala. Ne každá šelma totiž loví jen proto, aby se nažrala. Některá loví i čistě proto, že ji to baví.  


no tak v zimě byla spíš mamka lovkyně. Ale mi těch myší bylo líto!


Zbora
06. 11. 2020
Dát tip

:)


šup...šup...šup....:-))))..........do tepla........*/*******************


Norsko 1
06. 11. 2020
Dát tip cvrcka

Kočka lovkyně, proč se kočka tak nejmenuje přírodopisně. Kočka domácí, co to komu říká


Evženie Brambůrková
06. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, Gora

A je to tak správné. Proč mrznout, když je u vás teplo. :-)


Umbratica
06. 11. 2020
Dát tip

Takže : buď nakoupit pastičky a spostu špeku, nebo si pořídit kočku - lovkyni.  Milá básnička ! Tip.


Gora
06. 11. 2020
Dát tip blacksabbath

Pěkné, Theo, překvapivé s těmi hlodavci!!


Alegna - moje mamka se moc neusmívala :))) Realita každé zimy.... A ona se myší děsně bála.


Alegna
06. 11. 2020
Dát tip Numa

v konci se usmívám***


Díky Gabi! :)


gabi tá istá
06. 11. 2020
Dát tip blacksabbath

môže byť

aj zadek :)*


Díky Norsko! Já ho tam naopak dodala později, bo mi tam furt něco chybělo :) Zatím mne tam baví...


Norsko 1
06. 11. 2020
Dát tip

Mrznul mi zadek bych škrtnul. Jinak dobrý


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru