Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Flashback

09. 11. 2020
3
9
324
Autor
cassy

aneb řádky, které jsem si zaznamenal v roce 1980...

Kde vrcholek ční nad oblaka

a prstence páry

ulehly na ramena velikánů

tam končí svět

 

Jen skupinka ztřeštěných

dere se vzhůru

nohy i ruce od krve

vyprchal rozum

 

Tam nahoře už nic není


9 názorů

cassy
12. 11. 2020
Dát tip

Douška:

u kritiků, kteří se tváří téměř osvíceně, předpokládám, že pochopí alespoň smysl prostého textu...bohužel, marně...

 


cassy
10. 11. 2020
Dát tip

možná, že lepší název by byl ohlédnutí...co a jak jsem si napsal před 40 lety...mic víc, nic méně...i tak díky za připomínky...


Safián
09. 11. 2020
Dát tip

Závěr trochu připomíná  ono nada (nic) Jana z Kříže, i když smysl je jiný. Myslím, že přes veškerou stručnost je to vodnaté. V první strofě 2. a 3. verš nepřinášejí nic nezbytného, jen tzv. poetizují, a hodnotíci čtvrtý verš druhé strofy zavádí báseň dokonce ke zbytečnosti. Proč o něčem takovém psát básně? Ale je tu i určitý potenciál. Škrtnutím zbytného a přeformulováním posledního verše by se báseň mohla dotknout trancendentna.


Norsko 1
09. 11. 2020
Dát tip

Od do. Chápeš


Luzz
09. 11. 2020
Dát tip

nechápu námitku, milé norsko. já jsem jen reagovala na poslední verš.

mimochodem, ty chceš něco nejdřív zrušit a pak přeskládat... tomu už vůbec nerozumím.


Norsko 1
09. 11. 2020
Dát tip

Ať to zruší tedy všechno, milá Luzz


Luzz
09. 11. 2020
Dát tip

tam nahoře je přece všechno :)


Norsko 1
09. 11. 2020
Dát tip

Jen bych zrušil a přeskládal kaleidoskop závěru. To by mohlo být pokoukání


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru