Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když něco umíš, poletíš.

Výběr: atkij
12. 11. 2020
32
48
934

,,Byla jste vybrána pro vesmírný program," sdělil mi plechový hlas.

Hodně mne to překvapilo, protože jsem v konkurzu uplácala z mazlavé hlíny jakési prostranství a ozdobila to mechem, listím a pocákala žlutou barvou.

,, Jako jediná jste dokázala vyrobit rádio. " Tak to mně tedy ,posol bulvu'. Já a rádio! Jsem ráda, že to umím pustit a naladit.

,,Dostavte se ke kontrole posádky pro misi na Mars." No, vždyť už jdu, ale co tam, proboha, zrovna já budu dělat?

,,Změřím vám teplotu." Snad bude zvýšená! Já nikam nechci!!!

,,Nyní se na mne podívejte kvůli kontrole zraku." To bych taky nemusela projít výstupní kontrolou.

,,Je naprosto vyloučené, abyste se zúčastnila letu do vesmíru," sdělila mi osoba ve skafandru a tlačila mi prsty na spojivkové důlky.

Bolest byla nepříjemná.

Když jsem se konečně probudila, přesně v těch místech bolest stále byla.

Ale to bylo jedno.

Jsem doma, ve své posteli a jedno vím naprosto jistě. Neumím vyrobit rádio.


48 názorů

Asi jo, často něco přehlédnu. Je toho na mne poslední dobou moc.


Lakrov
30. 12. 2020
Dát tip

...zůčastnila... tady by se hodilo ú s čárkou :-)


Moc ti děkuji, Lakrov. Nidky není nic takové, jak se zdá. A mně se to fakt jen zdálo. :-)


Lakrov
30. 12. 2020
Dát tip

 Ve chvíli, když dočítám, mě sice naplňuje pocit zmatení, ale je to hezký úlet. A škoda, že se nebodují čtyři místa... Tip.


Děkuji, kvaj.


kvaj
11. 12. 2020
Dát tip

Zábavné čtení.


Díky, Theo, sny mám vydařené, ale těch hezkých je málo. :-)


Ten konec :)))) Hodně jsi mne pobavila! Krásná sebeironie! Boží sen.


Souhlasím, Jamardi, hlavně ať to nejsem já. :-)))


Jamardi
07. 12. 2020
Dát tip

Majitelka plechového hlasu by měla rozhodně letět na Mars. Pro jistotu bych to zkontrolovala, i kdyby jsem ji viděla ve skafandru. :)


Já zase nevěřím, že sny jsou obrazy toho, co si přejeme.

Nemohu si pomoci, ale o tom zase já hodně vím. |A díky za zastavení, K3.


K3
02. 12. 2020
Dát tip

Asi po tom letu toužíš, když se  ti to zdálo, nemůžu si pomoct:).


Díky, Květoni, ale ani krystalku ne. Na ty plochý nohy nepřišli.


Muhehe, vyrobit rádio nakonec není tak těžké. Krystalku zvládne i dítě. No ještě štěstí, že tě nevzali kvůli tomu zraku.


Gora
27. 11. 2020
Dát tip

Evži, já děkuju, to posoudí hlasující :-))

avi


Evženie Brambůrková
27. 11. 2020
Dát tip blacksabbath

Irenko, nalož s tím podle svého. Podle mne to není nic výjimečného.

Hezký víkend, já pojedu za babičkou a bude úplněk. Snad to přežijeme ve zdraví.


Gora
27. 11. 2020
Dát tip

Evži, mohu tuto minipovídku nominovat do soutěže??


Moc ti děkuji, Mária. Potěší mne, když se lidé zasmějí.


Ten názov je perfektný!!! Parádne trojzmyselný! A celá vtipne ladená minatúra tiež. /***************


Ahoj Majaks, ,,Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem". :-)


Ahoj Hamare, do Jáchymova kvůli troše smolince nepojedu. :-)


To je, Dagmaram, oblíbená rodinná hláška.


Hamar
14. 11. 2020
Dát tip

Pobavilo! :-)

Sestrojit rádio umět nemůžeš. Protože jak říká klasička - " Rádio v úplně kovovém stavu, uměla vyrobir jen Marie Kurie v Jáchymovského smolinsku"


Dagmaram
14. 11. 2020
Dát tip

posol bulvu :-)))


To jsem ráda, Benetko, že je nás víc.


Benetka
14. 11. 2020
Dát tip

Super hříčka! Pobavilo!! (Moje sny bývají podobně divoké!!! :)


Jasně, Lído, to je na tom to nejlepší.


Alegna
14. 11. 2020
Dát tip

:-) je dobré se probudit***


Děkuji, Danny. 


Danny
14. 11. 2020
Dát tip

:))) vtipné.


Evženie Brambůrková
13. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, Gora

Mám jich ,Ivi, spousty, ale spíše si přeji, abych si je nepamatovala. :-)))


Já děkuji, Čudlo. Jsem ráda, když mohu udělat radost.


Každý má, Umbratico, nějaký sen. 


tak to byl teda sen.....:-)))))))))))))))))))))))).............*/*************


Čudla
13. 11. 2020
Dát tip

Jako vždy jsem se pobavil. Děkuji. /*


Umbratica
13. 11. 2020
Dát tip

Češka Lucie Ferstrová možná poletí na Mars, pokud společnost InFin získá dostatek financí. Ale není jí co závidět. Většina vědců soudí, že cestu na Mars za současného stavu technologie nelze přežít. Tip.


Moc vám všem děkuji. I vy jste mi po ránu udělali velkou radost.


bixley
13. 11. 2020
Dát tip

I sny mohou být vtipné. :-)


revírník
13. 11. 2020
Dát tip

Zaplaťpámbu.


Po ránu jsi me potěšila, najednou si se svými sny nepřipadám tak moc divně :D


Santi€
13. 11. 2020
Dát tip Gora, Mária Horná

Sci-fi Šimek&Grossman v sukni!


Kočkodan
13. 11. 2020
Dát tip Arwen Leinas

 

Já si u názvu představil slova vrchní čarodějnice při jakémsi konkursu 30. dubna.

 


Safián
12. 11. 2020
Dát tip

Přiznám se, že mě nalákal (mnou špatně pochopený) název. Stále častěji se totiž setkávám s postojem, že něco pořádně umět je na závadu.


Gora
12. 11. 2020
Dát tip

Ještě - i nadpis je prudce vtipný. Takový ze života!!


Umět se zasmát sám sobě je fajn. Dík, Irenko.


Gora
12. 11. 2020
Dát tip

Líbí se mi tvůj /neutuchající/ smysl pro legraci, který většinou graduje v poslední větě, Evži.

Tohle je podařený sen a tvé líčení dobré. 

Budeš mít pevné zdraví, určitě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru