Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na špičkách

Výběr: Gora
15. 11. 2020
18
9
402

Na špičkách

 

na špičkách

tak

že mezi ní

a zemí

jeden pouhý bod

 

a zbytek těla

protažený

do přímky

s úvratištěm v nebi

 

žena

mezi dvěma živly

 

a sama oheň

pec

 

a vír


9 názorů

Krásná...


Přátelé, děkuji Vám všem převelice za milé zastavení. Hezký večer všem a mnoho dobrého do dalších týdnů.

T.


Norsko 1
15. 11. 2020
Dát tip

Baletka s Harapesem


atkij
15. 11. 2020
Dát tip

Cosi mi říká nečíst jako milostnou báseň...


Umbratica
15. 11. 2020
Dát tip

Všimla jsem si, že některé ženy, když je někdo fotí, si stoupají na špičky. Tentýž efekt mají i vysoké podpatky. Asi být vyšší a mít delší nohy znamená být hezčí nebo ještě hezčí. Tip.


Gora
15. 11. 2020
Dát tip

Opravdu, skvělá minibáseň, vícevýznamová...

úvratiště v nebi... pozoruhodný obrat...


a2a2a
15. 11. 2020
Dát tip

Ještě k té peci. Vnímám ji jako symbol domova, oheň má sice širší asociace, ale také domácího krbu, a když ty dva obrazy jsou vedle sebe, tak se prolínají.


a2a2a
15. 11. 2020
Dát tip

pro mne krásná a to hned ze dvou důvodů. Naprosto čistá projekce, snad až na slůvko pec, která až trošičku vulgarizuje i rozptyluje souvýznamí oheň a vír. A pak to nádherné vyznání krásy, které patří snad všem ženám a současně toho, co přináší a za jakých obětí.

 


Andělka1
15. 11. 2020
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru