Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těším se

15. 11. 2020
1
4
236
Autor
Elfinka

Těším se,

těším se z vlídnosti,

těším se z úsměvů,

těším se z laskavosti.

Těším se teď, ale těším se i na,

těšení na - je jako když mě někdo objímá.

Těšení na …. je to jen představa ?

Ale ten pocit je teď a tady a objímá

tak není přece špatně těšit na to, co mne zajímá.

Zajímá, vábí, přitahuje

i když se něco třeba nerealizuje

tak těšení jsem si užila

a pak už jen trénink,

že vše co se děje mé já přijímá.


4 názory

Elfinka
06. 12. 2020
Dát tip

No v tomhle případě to není o vyznání v lidech, ale o tom, jak pozorně čteš a vnímáš co je v té básni. Je o radosti z těšení a tu už pak nic nezmění. Očekávání je situace jiná, to potom každý smutek vnímá. Tak proto neočekávám a jen se těším, dál už co neděje se neřeším. Nesnaž se vyznat v lidech, ale v sobě. Nikdo nic nedá, nepřinese Tobě - jiného nežli poznání, pohled do zrcadla, aby tvá očekávání pak spadla.


Lami
06. 12. 2020
Dát tip

To jsem celej já.Vůbec se nevyznám v lidech.


Elfinka
05. 12. 2020
Dát tip

Není, já se těším a když se to nerealizuje, prostě je to jinak...těšení je něco jiného než očekávání. Prostě se pak začnu těšit z toho, že je to jinak :-)


Lami
05. 12. 2020
Dát tip

Já to mám tak.Těším se na něco a když se to nerealizuje přichází zklamání.To je přímo úměrné velikosti těšení.U Vás by to mělo být stejné.Mám pravdu?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru