Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach o dieťa mení slovník

18. 11. 2020
14
16
401

Mišo pustil v zimnej záhrade elektrický ohrievač na obidve špirály, nech sa rýchlo vykúri. Malá vbehla nečakane za ním, skôr, než stihol zareagovať, vyskúšala pá.

Spustila rev, keď sa Monka práve sprchovala.

„Čo sa stalo?“ kričí z kúpeľne.

„Opálila si ruku na ohrievači.“

„Horčicu!“ radí mu osvedčený prostriedok.

„Kremžskú alebo plnotučnú?“ pýta sa tato Miško.

„To je jedno, ale rýchlo, ty debil!“

To bolo po prvýkrát, čo ho takto nelichotivo oslovila.

Ručička je bez pľuzgiera. Stihol.


16 názorů

arwen, otecko je číslo :)áno, dobre to dopadlo, poučila sa


Všechno nešikovné maso se musí osekat, ořezat, opálit, odřít, odleptat, opadat, ostříhat... jen je poteba dávat pozor, aby na kostech také něco zůstalo. Oblíbená hláška mého otecka :-)

Pokud to dopadlo dobře, je to již jen úsměvné. Hanička si dá příště pozor a tak je to i pro její dobro, byť to určitě byl srdceryvný křik.


gabi tá istá
19. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, Silene, Arwen Leinas

tak sa nám tu otvorilo zdravotnícke okienko...vďaka, dievčatá, za každú odskúšanú metódu...Haňa sa poučila, u nás v podkroví obchádzala el.ohrievače oblúkom, pá!


Silene
19. 11. 2020
Dát tip

Ledová voda nesmí proudit, leda ponor. Proud je otěr.

Co ovšem také funguje, jakkoli zvláštně to zní, funguje tedy v případě takřka okamžité reakce bez prodlevy, tak to je sůl. Suchá NaCl kuchyňská. Nejlíp tak dlouho, dokud nepřestane intenzivní pálení. Ověřeno ikskrát, největší plochou potom opařené dívčí stehno. Zůstane zarudlá plocha, není puchýř. Když se člověk spálí třeba o troubu, dóza se solí je mnohdy nejblíž. A sůl potom většinou doma, i když dojde horčice.

Dobré znát víc variant.


Alegna
19. 11. 2020
Dát tip

účel světí prostředky, hlavně, že je konec dobrý :-)*


blacksabbath
19. 11. 2020
Dát tip Arwen Leinas

děvčata....zásadně pouze pod ledovou vodu....nikdy ničím nenatírat!!!!..mohla by se tam zanést infekce.......příště už bude malá vědět


naozaj nehrozí...a hádaj, kto nám poradil horčicu? neverila som ti, kým som sa nepresvedčila


8hanka
19. 11. 2020
Dát tip

horčicu oceňujem mnoho rokov, naučila ma to mama...koľko ráz si na ňu spomeniem...a nielen pri horčici...

všetko je raz  prvý raz, aj nadávky milovanej osobe...  horšie je, keď sa to stane bežným oslovením...

myslím, že u Vašich "bežnosť" nehrozí


do múky? to som ešte nepočula...ale horčica je na 100% spoľahlivá, mám odksúšané na vlastnej koži

 


Popáleninu strčit do mouky. Na druhu nezáleží. Je to divné, ale funguje to.

A na titulech v chvíli opravdu nezíleží.


Kočkodan
18. 11. 2020
Dát tip Arwen Leinas

 

Nemusí to platit jen pro rodiče a děti, mám pocit, že se pan president bojí například o některé novináře.

 


zlatí ste, dííík! :)


Nami 99
18. 11. 2020
Dát tip

Oslovení zabralo lépe, než aloe vera.


aleš-novák
18. 11. 2020
Dát tip Arwen Leinas

teď už víme, že na puchýře pomáhají nadávky...:o)


revírník
18. 11. 2020
Dát tip

Debil pomohl.


bixley
18. 11. 2020
Dát tip

Občasné usměrnění neuškodí... :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru