Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pořád se něco děje, když spíme

19. 11. 2020
20
17
494
Autor
trojort

Každý z nás občas blázní.
Šeptám pod její krinolínou.
Neptám se zbytečně, jak jsem se tam octnul.
Otázky jsou bez toho jen součást hry.
Odpovědi nejsou důležité.
V hlavě se mi ozývá panenka, co plakala tence.  
Perlení korun stromů, kde havrani pořádají koncert.
Nakolik je existence podmíněná životem?

Převlékněte ženu do mužských šatů a bude vypadat sexy.
Převlékněte muže do ženských šatů a vypadá jako šašek.
Ale možná to vidím jen z pohledu muže.
Taky vlastním hranice přes něž nejsem schopen přejít.
I proto moc nevěřím na toleranci.

Občas si myslím, že jsem přišel na to, jak to tady přežít do konce života.
Pak mě překvapí, že zrovna takhle TO nefunguje.
        No není to klika?
        Někdy je nejschůdnější pro TO vše dětská říkanka.


17 názorů

Benetka
28. 12. 2020
Dát tip

...vzpomenul jsem si na písničku: Růžovou ti krinolínu koupím dítě mé... :p


a2a2a
26. 12. 2020
Dát tip

Určitě za tip, ačkoliv verš o panence s tenkým pláčem a poslední dva by tam být nemuseli. Ale jinak tvá plynulá přirozená řeč a skutečné reflexe.


trojort
30. 11. 2020
Dát tip

...dík za všechny pohledy na věc...


Abakus
20. 11. 2020
Dát tip

mne teda ženská obliekajúca ako chlap nezdá sa byť krásna a ani sexy. Ale je to môj pohľad na vec.


Safián
19. 11. 2020
Dát tip

O tom to tedy je?


KRINOLÍNA.... Zákaznice musela navštívit výrobce třikrát, mistr jí uvázal kolem pasu široký kožený pás, z něhož vybíhaly obruče. Poté ji vytáhl pomocí kladky až do výše jeden a půl metru a na přistaveném žebříčku rovnal obruče nad její hlavou v jakýsi stan, v němž musela mít kupující ještě vztyčené paže.....VYDRŽELI BY TOHLE MUŽI...asi sotva...???????....*/******


Dagmaram
19. 11. 2020
Dát tip

Super. Líbí se mi to.

Mě zase vždycky překvapí, že zrovna takhle TO funguje. A to přesto, že jsem TO už zažila tolikrát :-)

a máš recht, v dětech a věcech jim věnovaných je nebo lze hledat smysl

Dvojitý Tip


Safián
19. 11. 2020
Dát tip

Vzhledem k tomu, že krinolína je dnes jen součástí formálního oblečení, plesových nebo svatebních šatů, dává ponoření se pod ní básni další rozměr. U čem to básník vlastně mudruje?


Doporučuji Tři muži v negližé.


"Taky vlastním hranice přes něž nejsem schopen přejít."

"Ale nepřipadá ti snad, že máš mezi těmi mantinely málo prostoru..."

"Otázky jsou bez toho jen součást hry."

"Hry?"

"Převlékněte ženu do mužských šatů a bude vypadat sexy. Převlékněte muže do ženských šatů a vypadá jako šašek."

"S tím souhlasím - ze svého samčího úhlu pohledu."

"I proto moc nevěřím na toleranci."

"Tolerance se může změnit až v pokrytectví, když ji budeme muset... No jo - vždyť já už mlčím."


Kočkodan
19. 11. 2020
Dát tip Aru, Benetka

 

Norsko, snad tě nepřekvapí, že zrovna takhle TO nefunguje – na povel. ;-)


Norsko 1
19. 11. 2020
Dát tip

Existence pochopitelně životem podmíněna není. Dej sem říkanku

Potřebujeme Kočkodana. Kočkodane,

máš tu práci!


Hledalme jednoduchá řešení :) a dětská říkanka je rytmická, má pravidla. Jednoduchá pravidla.


bixley
19. 11. 2020
Dát tip Alegna

Převlékněte ženu do mužských šatů a bude vypadat sexy.Převlékněte muže do ženských šatů a vypadá jako šašek.

Výstižné!


Andělka1
19. 11. 2020
Dát tip cvrcka

 jak je ta říkanka...


Umbratica
19. 11. 2020
Dát tip Aru

Rozhodně bych neřekla, že muž převlečený do ženských šatů musí nutně vypadat jako šašek. Vzpomínám si na epizodu v jistém americkém TV seriálu o lékařích, v níž se mladý lékař zamiloval do muže přeoperovaného na ženu. Dokonce s "ní" i spal a napoznal to. časem se ale stalo, že si milenka nedbale ohohila své i pod vlivem estrogenů stále ještě rašící vousy. Pan doktor ji pohladil po tváři a konečně poznal vo co go. Ale jeho reakce byla hysterická a rozhodně ne ohleduplná k náhle už bývalé milence. Jen kroutil hlavou a ublíženě opakoval : Jaktože já - doktor, jsem to nepoznal ?  Jaktože já - doktor jsem to nepoznal ?

Někteří muži v roli žen mohou být velmi svůdní, ale jde o to, kam to pak vede.  Tip.


Kočkodan
19. 11. 2020
Dát tip Aru, Dagmaram

 

Občas si myslím, že jsem přišel na to, jak to tady přežít do konce života.

Myslíš na Písmáku? ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru