Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavy

20. 11. 2020
16
13
520

Hlavy (Giacomettimu II.)

 

vitrína plná

pěstních klínů -

valounů v řece krve

 

lev

je lovcův

 

reliéf


13 názorů

Já děkuju. Za návštěvy u obou básní. Krásný večer přeji. T.


B.Ezejmenij
24. 11. 2020
Dát tip Predrag_Tomič

lev je lovcův reliéf 

stačí mi to na celý večer

díky


Predrag_Tomič
20. 11. 2020
Dát tip lawenderr

Thea v tramvaji: A ona je to přitom Národní galerie:)

Ď.


Thea v tramvaji
20. 11. 2020
Dát tip Predrag_Tomič

Přijde mi to jako procházka v přírodovědném muzeu :)


Gora
20. 11. 2020
Dát tip

Zajímavě poskládaná slova.


Umbratica
20. 11. 2020
Dát tip

Predragu,

já nemám ráda horrory, proto se na ně v TV ani nedívám. Bezděčně jsem ale v letošním roce shlédla horror v přírodopisném filmu o tygrech v Indii. Byly tam záběry samců zmrzačených v soubojích s jinýni samci. Mnozí byli bez oka, všichni měli v "obličeji" hluboké rýhy po drápech, takže to vypadalo, že se jim rozpadne hlava. Opravdu příšerný "relief".

Taky přeju pěkný víkend, aspoň tak slunečný jako byl dnešek.


Fidzi
20. 11. 2020
Dát tip

Líbí se mi, rým reliéfu a lva i ten význam. z valounů v řece krve je mi špatně. Možná jsi to tak chtěl. nepříjemná básnička. ale na tebe se pro to nezlobím. myslím, že se ti to povedlo dobře. Ten název si musím najít.


lawenderr
20. 11. 2020
Dát tip

naopak se to nedá zobrazit, lvi si trofeje nesyslí, protože by jim je mohly vyfouknout nějaký hyeny ... žádnej lev nechce vypadat jako jídlo  - ale jen domněnka lovkyně mrkví


A takhle je to do sebe zavinuté. Díky za postřeh. Příjemný pátek. T.


Umbratica
20. 11. 2020
Dát tip Predrag_Tomič

Stejně tak ale může být ulovený lovec reliefem lva, nebo daleko spíše tygra, který má nejstrašlivější drápy ze všech velkých koček.  Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru