Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MYLUI TĚ

20. 11. 2020
23
23
1011
Autor
Marcela.K.

Verunka , 6 let

MYLUI TĚ

i kámen v kamínek se změní

vybíháš za mnou ze dveří

babičko...pro tebe

 překvapení...

 

srdíčko v sobě duha svírá

a i když vůbec neprší

kapka se na ní objevila

slaná jak moře nejhlubší 

 

 

 


23 názorů

Marcela.K.
03. 01. 2021
Dát tip Morticia Adams, fialka...

Děkuji,  Ježíšek dodal nové barvy na malování kamínků. ;-)


Krsáně dojemné. Taky malujeme... :)


diderotka
14. 12. 2020
Dát tip

To je krásné. Četla jsem i příběh. A pak že se nedějí zázraky, děti jsou andílci, které opravdu nemáme peskovat za chyby .-)


zvedavec
23. 11. 2020
Dát tip

oboje nádherné :)

kamienok aj báseň


fialka...
23. 11. 2020
Dát tip zvedavec

Nádhera, krása, tak to má být :-)


Štírka
22. 11. 2020
Dát tip zvedavec

Babička se teda má...!

a basnicka jen dokresluje pribeh... nejvic jsou vztahy... tip


guy
22. 11. 2020
Dát tip

mylé .. :)


CHT
21. 11. 2020
Dát tip

Žes mi to něřekla dřív!! Díky moc!


Marcela.K.
21. 11. 2020
Dát tip zvedavec

CHT, to ti věřím. Na FB je skupina, kde se sdružují ti, co kamínky malují a pak je někde položí, z rubu na nich bývá poštovní směrovací číslo autora. Pokud takový kamínek najdeš, buď si ho můžeš nechat, nebo popovézt kousek dál. Vyfotit a zveřejnit v té skupině, často se tam autor ke kamínku přihlásí. ;-) Verunka začala malovat na kamínky už dříve, táta jí na to koupil fixy. Ona ráda maluje.


LaBruja
21. 11. 2020
Dát tip zvedavec

Útočit na někoho kvůli přezdívce, tak to už mi fakt hlava nebere... Má to teda ale krásný příběh.


CHT
21. 11. 2020
Dát tip 8hanka, zvedavec

Možná tomu nikdo nebude věřit, ale dnes, při cyklosestupu k prameni, který za pár desítek metrů končí v Lužnici (cesta Chlum-Klikov-Suchdol lesem), jsme objevili malý kamínek, placáček oblázek cca 3 cm, s namalovaným andílkem. Tož tak.

Tam tam nebyl, až zpátky.


Marcela.K.
21. 11. 2020
Dát tip 8hanka, zvedavec, Morticia Adams

Tak příběh pro věrné čtenáře ;-) Když jsem po škole začínala jako sestřička v dětské ozdravovně, psal mi tam malý Péťa, prvňáček, zamilované dopisy. "Sestřičko, vy jste jako sluníčko a já vás myluju." Mému budoucímu muži se to tak líbilo, že mě pak v dopisech oslovoval Myláčku :-D  Proto jsem tu kdysi i používala nick "mylenka"...jenže to už odnesl čas, byla jsem tu pak od některých autorů, díky té přezdívce, terčem nevybíravých útoků. Proto jsem požádala Dera o změnu nicku na mé křestní jméno... 

A najednou, po tolika letech,  mi to vše vrátila moje malá vnučka - prvňáček. Tu mylou hrubku a ještě navíc napsanou na kamínku - tedy on to je spíš placák velikej jako její dlaň, ale přece - aby se jí to tam vše vešlo nakreslit a napsat! 

Díky za komentáře. Kdo mě čte, ví, proč právě Verunka a babička...

Jj, Diano, letí to. 


Thea v tramvaji
21. 11. 2020
Dát tip zvedavec

To je krásně myloučké :))) Vážně. Krásný vztah mezi babičkou a vnučkou...


Evženie Brambůrková
20. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, zvedavec

To je krásné. Také máme takové  obrázky a dárky a schováváme je jako poklady. :-)


Diana
20. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, zvedavec

Tak Verunce už je šest let? To ten čas letí! Moc milá, roztomilá básnička  :-)))


CHT
20. 11. 2020
Dát tip

Hele!

To by měl Jura Pavlica radosť !  Zrovna včera sem s jeho muzikú usínal (2016 - Redl&Hradišťan, folkové prázdniny v Telči).


8hanka
20. 11. 2020
Dát tip zvedavec

úžasná babička, úžasná vnučka...


LaBruja
20. 11. 2020
Dát tip zvedavec

Co dodat. Krása. Tip.


Alegna
20. 11. 2020
Dát tip zvedavec

milé to je oboje :-)***


Fidzi
20. 11. 2020
Dát tip zvedavec

To je krása :) skvělé začátky!


Zbora
20. 11. 2020
Dát tip

:)


Janina6
20. 11. 2020
Dát tip blacksabbath, zvedavec

Jak milá pravopisná chyba :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru