Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co není, může být.

20. 11. 2020
15
19
533

,,A pro koho je ten domeček, babičko?"  Ukázala vnučka na malou dřevěnou boudičku se srdíčky vyřezanými do dvířek.

Děda ji našel, když vyklízel půdu starého domu.

,,To je přeci pro skřítky. Aby měli kam chodit na záchod." Nevadí, že budka stojí v kuchyni u lavice.

,,Vy tu máte skřítky?" Je krásné, jak v necelých sedmi letech umí vykulit oči.

,,Jasně, že máme. A u vás doma nejsou?"

,,My je ještě nemáme. Ale to bude proto, že pro ně nemáme takový záchůdek." Co není, může být.

Pak budou i skřítkové.

To je snad jasné.


19 názorů

Presne!  :-)


Evženie Brambůrková
01. 12. 2020
Dát tip Mária Horná

A je to krásné, že? To je výhodou babiček, Mária. :-)))


Tak a my škriatkov doma máme!

Odvtedy, odkedy sme spolu s 8-ročnou vnučkou vyrobili a pripli na starý orech okienka a vchodové dvere. Pokým znovu prišla k nám, škriatkovia sedeli na priedomku...  :-DDD

Sme na tom asi rovnako, Evženie.  :-)


Jsem moc ráda, Arwen, že ještě dokáži udělat někomu radost.

Plchové jsou moc hezcí, my je ale, bohudík, nemáme. :-)))


Já mám doma zase někde skřítka blbce, co mi schovává věci ;-)

S plchama mám své zkušenosti, jednak je chovali kamarádi a druhak jsou na našich oblíbených loveckých chatách. Nikdy nepochopím, že tak malé stvoření dokáže udělat takový hluk. A navíc, že dokáže u pití tak příšerně hlasitě mlaskat. Od našeho obíbeného nápadu na plší polévku nás zatím odradilo jen to, že nám ta potvora při pokusech o  ulovení zatím vždycky zdrhla. Ale jsou krásní na pohled a mají roztomilá očička :-)

Také umím vykulit oči, asi jsem pořád ještě dítě, což vy možná vysvětlovalo moje, občas, pitomé nápady. Díky za zlepšení již tak dobré nálady.


Plivníka máme také, Umbratico. Ten pracuje a malí skřítkové nás obveselují.


O tom nepochybuje nikdo, kdo skřítka má.

Díky vám všem Lído, Ivi, Jardo, Čudlo. :-)


to je přece úúúúplně jasný.....:-))))))))).................*/**************


Čudla
21. 11. 2020
Dát tip

No to je přeci ale naprosto jasné, Evži.. /*


Umbratica
21. 11. 2020
Dát tip

Co není, může být. Skřítka hospodáříčka lze získat z vejce černého kohouta neb černé slepice. Doporučuji spíše černou slepici, protože kohout se ke snášení vajec těžko přemlouvá. Vejce se musí po jistou dobu v řádu dnů zahřívat v podpaží, postačí ale, když mu zvýšenou teplotu poskytne pařící se hnůj. Až se skřítek vylíhne, je třeba mu soustavně nosit misku mléka na zápraží. Zdar hospodářství bude zaručen a úspěšnost všech finančních transakcí bude vysoká. ...Tolik rady od čarodějnice z Vyhnálova. Jako bioložka bych ještě poznamenala, že skřítky v noci úspěšně nahradí plchové velcí. Nadělají v chalupě tolik randálu, že každé dítko probuzené tímto hlukem, v existenci skřítků bez problémů uvěří.  Tip.


Alegna
21. 11. 2020
Dát tip

ano, to je přece jasné :-)...***


revírník
21. 11. 2020
Dát tip

Kdo by o tom pochyboval, přece.


Dík, lawender.


lawenderr
20. 11. 2020
Dát tip

:))


Všem vám přeji, aby se skřítci dostavili v hojném počtu. 

Jen Lubošovi přeji, aby mu při zácpě nevypadly oči.


Kočkodan
20. 11. 2020
Dát tip gabi tá istá

 

„Je krásné, jak v necelých sedmi letech umí vykulit oči. „

 

To umí při zácpě někdy třeba i sedmdesátiletí… ;-)


bixley
20. 11. 2020
Dát tip Alegna

Dětská bezelstnost je vždycky okouzlující. 


Gora
20. 11. 2020
Dát tip

Evži, proč ne skřítky - když mají takové hezky vykulené obecenstvo:-) - musím se  poohlédnout i u nás.


Benetka
20. 11. 2020
Dát tip

Jo!

Jdu vyrábět záchůdek!!

Už se moc těším na skřítky!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru