Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

každý můj den noc

21. 11. 2020
5
24
392
Autor
zd.hledač

netuším, zač je toho loket

občas si pískám v kostele

pro svůdnost loktů místních koket

každý můj den je neděle

 

za oko oko nevyměním

zub za zub? - ten tvůj milost má

nadšeně na svět zuby cením

každá má noc je milostná

 

pro každou chvilku tahám pilku

na každý pád mám v kapse led

nehledám chlup (ni na zátylku)

jen když smím k té tvé přivonět


24 názorů

Safián
22. 11. 2020
Dát tip

Škoda, že jsi nepověsil jinou. Ta, kterou jsem před chvíli četl, je skvělá.


zd.hledač
22. 11. 2020
Dát tip

Safiáne, já s tím nezačal, já sem jen pověsil básničku, to mlácení prázdné slámy pod ní už je od jiných nicků ;-)


atkij
22. 11. 2020
Dát tip

...nejen obráceně ;))


zd.hledač
22. 11. 2020
Dát tip

atkij - pozor - máš obráceně napsané jméno! to tě ještě nikdo neupozornil? ... no to máš teda kámoše ;-) v poho, jen tě zlobím... :-) tahla básnička vyšla ve sborníku Martinské poetické jeseně a v mé třetí  řadové sbírce a mám dojem, že získala jakýsi diplom někde, ale už netuším, jestli někde chvilku visela na Literu... jinde asi ne, ale já si houby pamatuju... dík.


Safián
22. 11. 2020
Dát tip

Zdeňku, nemá smysl mlátit tu prázdnou slámu. Přeju ti hodně čtenářů.


atkij
21. 11. 2020
Dát tip cvrcka

Mám pocit, že si báseň pamatuju ...

 


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

donchuan - díky moc!


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

Safiáne, spacák bez dobré výplně, kuře bez nádivky, koláč bez náplně a holka bez ducha a báseň bez vycpávky jsou jen skořápky prázdné a naduté :-) co jsi vlastně nepochopil na první strofě? je naprosto skvělá, nic tak dobrého jsem tu v básních neviděl... natož v nějaké poézii :-)


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

Goro, o žádné lepší nevím, tohle mám jak s ženskýma, ta nová je vždycky nejlepší, co bylo bylo :-) tip je fajn, ale já se tu objevil jen proto, že (už zase) nemůže fungovat náš Literární klub Petra Bezruče, bo covid, už pár let dávám reálu přednost před pobíháním po obrazovce a i ty literární diskuze jsou u rumu a takové opravdovější :-)... no, ale teď je dobré i tohle... 


Safián
21. 11. 2020
Dát tip Gora

Zdeňku, vždyť ty i do obyčejného komentáře pleteš vycpávky. Tvé verše znám už dlouho. Napsal jsi už lepší.


CHT
21. 11. 2020
Dát tip

Místo, aby se dámy zasnily jak slečna konduktorka slyšíc ... zůstat pannou znamená neuzrát. Igor Bezbolestný, tak se durdí. Holt žencké...


chuan
21. 11. 2020
Dát tip

moc se mi to líbí ... aj veľmi sa mi páči ... a trocha pripomína Na dlani

či zameraním toto

ale jednoznačne TIPujem

(ja som sa až k takým obrazom nedostal ani v jednej)


Gora
21. 11. 2020
Dát tip

Zdeňku, umíš tvořit mnohem lepší básně, tohle byl z mé strany radostný tip, že ses vrátil na Písmáka.


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

děkuji CHT, tož budeme pit jiné...


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

dík...

jo, je to úplně zbytečné, ale nemohl jsem si pomoci... to prostě nešlo...  


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

Safiáne, no jo, už jsem trochu vypelichanej... kde vidíš lechtivý závěr? ... vonět ke krásné pičce své lásky není nic lechtivého, nýbrž naprosto zásadní věc... 


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

...á dobře mi tak, za kritiku u špatného díla s ukňučeným autorem žebrajícím o tipy a trapně stejně již deset let moralizujícím společnost mi nic jiného nenáleží - pomsta! :-)))) 


zd.hledač
21. 11. 2020
Dát tip

dík... Gora je nejlepší na světě! 


CHT
21. 11. 2020
Dát tip

šmakovné. ale letos sa neurodiuo durancií....


Safián
21. 11. 2020
Dát tip

Trochu vypelichaná báseň. Když někdo utopí vtip v nesmyslech první strofy, už ho přes veškerou snahu nezvedne. Ani ten lechtivý závěr není udělaný dobře.


Norsko 1
21. 11. 2020
Dát tip

A Gora tipuje. Strašně se jí to líbí. Gora je symbol


Norsko 1
21. 11. 2020
Dát tip Kočkodan

Poslední verš se mi líbí


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru