Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Málo nic

22. 11. 2020
15
8
576
Autor
Katariina

jako bys pořád šla po barvách světa
říkáš mi s jemnou výčitkou

noříš se do ledové vody
přemítáš o nirváně
  stvoření z ohromné lásky
  a štěstí, co nevzniká a nezaniká
zdráháš se radovat
abys nebyl málo nic

beztoho jsme oba stejně
houpáni na vlnách světla


8 názorů

Janina6
04. 02. 2022
Dát tip

Hmmm, zvláštní. Lidi, co takhle dokážou žít, obdivuju, ale "zdráhat se radovat" bych opravdu nechtěla...


Konečně mne něco potěšilo. Nic se pro to dokonale hodí !


Norsko 1
23. 11. 2020
Dát tip

Houpy hou


guy
23. 11. 2020
Dát tip

Hm, Nicotu si pamatuju z Nekonečného příběhu, a vím, že když se dá do díla, tak to moc velká legrace není ...


atkij
22. 11. 2020
Dát tip Katariina

Ano, já jsem to pochopila úplně přesně...v podstatě s obdivem k lidem, kteří se snaží neusilovat,... cesta - pro mě (zatím) nepředstavitelná. V textu jsem ale vnímala i špetku vlídné ironie. Ale z kometáře je jasné, že spíš vlídné, empatické shovívavosti.

Děkuji, Kat.


Katariina
22. 11. 2020
Dát tip atkij

Jiti, díky! :-) Jasně, že se nezlobím. Pokud jsem Tě správně pochopila, jde Ti o to slovní spojení. Povídala jsem si se svým kamarádem o "nic", o splynutí s nicotou, o opuštění všeho, na čem lpíme a co chceme... a o tom, jak se mu to nedaří. Nic je nesmírně zajímavá veličina. Obzvlášť před usnutím (snad tentokrát nikoho nenazlobím já). :-) 


atkij
22. 11. 2020
Dát tip

málo nic mě povytáhlo koutky vzhůru, snad se nebudeš zlobit...nejednoduchá vesmírná konstelace...


Andělka1
22. 11. 2020
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru