Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já se Ti vrátím

23. 11. 2020
3
6
335
Autor
Savage Flame
Já se Ti vrátím 

Proč pláčeš, lásko?
Vždyť se Ti vrátím, 
Vždyť už jsem zpátky, i když jsem pryč.


Taky mi scházíš,
Neboj se milá,
Jen Ty máš od mého srdce klíč…

Co je Ti, lásko?

Snad smutek Tě zebe,
Brání Ti v noci klidně spát…?

To mě je teplo,
Vždyť v srdci mám Tebe,

Jedinou, kterou mám opravdu rád.

Tak zavři už oči
A přijď ke mně do snů,

Už čekám, má zkřehlá a nevinná.

Už zítra se vrátím
A zůstanu navždy.

A Ty navždy budeš má jediná.

Nelžu Ti miláčku,
Můj cit je mi svědkem.

Miluji Tě z hloubi svého srdce.

Až otevřeš oči,
Už budu zas s Tebou,
Hladit Tě, objímat a držet Tvé ruce…

Pevně semkni víčka 
A poddej se spánku,
Už mířím nocí cestou ke Tvým dveřím.

Neboj se, lásko,
Že mě snad ztratíš, Jen mi dál věř, jako já v Tebe věřím…

6 názorů

To R.L.: Dekuji. ;) S.F.


To a2a2a: Dekuji za cenne rady. Moc si jich vazim. ;) S.F.


a2a2a
16. 12. 2020
Dát tip Savage Flame

Četl jsem tvé poslední tři texty. Na jednu stranu jsou mi sympatické duchem, který tě motivuje, na druhou stranu, pokud chceš víc než psát pro radost, což samo o sobě vůbec není málo a ne každý to umí, pak se nenechávej svírat představou, že báseň se musí nutně rýmovat, že v ní musí být řečeno napřímo všechno od A do Z. Báseň může jen naznačovat nebo opisovat prožitek v metaforách. Zkus si třeba zrovna tuto konkrétní báseň napsat nanečisto jako vyprávění, prózu a rozlož ji do veršů. A pak se zamysli nad každým řádkem, jestli tam musí být, jestli jeho obsah už nenapsals či nenaznačil už dřív, či se dá z předchozího dovodit. Zruš všechna nadbytečná zájmena, pokus se třeba, není to nezbytné, o otevřený konec, apod. Máš motivaci psát, protože jsi něco prožil, ale nabídni to čtenáři jen v jakýchsi nástřelech. Čtenář nechce být veden, chce se podílet tím, že zapojí vlastní asociace. Jak už jsem uvedl, mám jakoby z pozadí tvých básní dobrý pocit, máš tedy na čem stavět.


To blacksabbath: Dekuji za tip, ale jinak je to uz jen vzpominka a pro me pripominka, ze verit mnohdy znamena i se v nekom zmylit. Ale to uz je asi zivot... ;) S.F.


jestli to bude číst.....uvěří....*/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru