Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem se zase uvědomil

24. 11. 2020
0
1
145
Autor
husa

Jak mladý, tak stár, tak tápu životem, bojuji a zapomínám. V zapomětlivosti mně vlastní jsem však opomenul dívati se zpět. 

Ne zpět a vzpomínat a žít ve vlastní krátké historii. Ale zpět, vzít podstatu sebe sama a s ní jít vpřed.  

Býti vděčný, děkovat a pamatovat. Tu tam, kde mi život byl dán a tam já jsem a budu dál. 

Prvních mnoho let jsem se snažil zapomenout od sama sebe jako výrazu neschopnosti, však zapomenout nejde, znovu podotýkám. 

Hra přetvářky stala se mi vlastní. Cizí klauni v odrazu smáli se jako hyeny za soumraku. 

Tak kam se ztratila pravda upřímnosti. A co je cizí? A co moje? A co tvoje? A co dál?

Když není kam dál, tak je cesta zpět a tam je to všechno. Rodný kraj a srdce v něm. 


1 názor

Když je člověku špatně, tak se mnohdy vrací... je to tak.

Je to trochu utopené ve slovech. Hledej zkratky. A jiné metafory. Ne ty, které jsou běžné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru