Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proměny

25. 11. 2020
0
0
273
Autor
Adams

PROMĚNY (Dauphin, 2020)

"Druhá oficiální sbírka zlínského autora obsahuje poezii, která vznikala v průběhu šestiletého období a reaguje především na každodenní dojmy, nápady a prožitky.Titul vypůjčený z klasického antického souboru není zvolený náhodně. Na rozdíl od Ovidia však autor nevypráví příběhy o proměnách bájných bytostí, ale spíše se snaží podat zprávu o změnách všedního dne, o přechodném stavu nálad, o tom, čím prochází básníkova mysl a obraznost. A pak jsou tu pochopitelně (a v tom se autor zase přibližuje starověkému spisu) i drobné epizody a záběry, v nichž ožívají zaslechnuté rozhovory, dějové zkratky či postřehy inspirované životní zkušeností a poznáním. Vznikl tak působivý soubor, v němž se tak vedle sebe plynule střídají třeba motivy kaváren a železářství, vánočního a letního času nebo poledního menu a reje noční ulice."

http://www.dauphin.cz/book_978-80-7645-098-1.html

ISBN: 978-80-7645-098-1


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru