Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

školní úvaha

25. 11. 2020
25
22
502
Autor
aleš-novák

testy rozdělujeme na

písemné

ústní

a

nosní


22 názorů

Benetka
12. 12. 2020
Dát tip aleš-novák

...ještě mi tam jeden chybí: Řiťní... :p


máš pravdu, Prosecký, měl bych všech svých 2345 úvah smazat, neodpovídají žánru...


Prosecký
30. 11. 2020
Dát tip aleš-novák

Název literárního příspěvku je zavádějící. Viz struktura "úvahy": 

Úvod

Práce samotná již klasicky začíná úvodem, kde se uvádí, jakým problémem se budeme zabývat. Často se stává, a je to tak asi nejlepší, že zde autor položí otázku, nad kterou je třeba se zamyslet.

Text úvahy

Následuje samotné tělo slohu, kde se na otázku snažíte odpovědět, uvádíte argumenty pro, ale i proti, předkládáte vlastní myšlenky k tématu, … Pokud si na začátku položíte jednu otázku, je dobré pak v jednom odstavci představit argumenty pro a v tom dalším proti. Vaše myšlenky tak budou mít určitý řád a vyhnete se tím nežádoucímu skákání od jednoho ke druhému.

Závěr

V závěru, protože jako každá jiná práce i tato závěr vyžaduje, pak základní myšlenky shrnete; popíšete, k čemu jste došli. Anebo nedošli. Může to znít neuvěřitelně, ale vaším úkolem není vyřešit problém a dojít k jednoznačnému závěru. Na základě všech argumentů můžete uznat, že zkrátka nevíte. Stejně jako nemá každá matematická úloha řešení, nemusí ho mít ani každá situace nebo otázka.

Když se tedy na základě všech argumentů nemůžete rozhodnout, zda je zdravější jablko nebo hruška, není třeba se hroutit. Napište, že si nejste jistí, že je to remíza. Koneckonců nepíšete vědeckou práci, vaším úkolem je se zamyslet (a jen zřídka se stává, že při zamyšlení dojdeme k jedinému jasnému závěru).


mno, kdybych měl skládat nosní maturitu, asi bych se trochu zalekl...


lastgasp
30. 11. 2020
Dát tip aleš-novák

Bouřlivě tleskám. Náš národ nemůže vyhynout, protože má takové umělce, kteří se nezaleknou ničeho.


Mária Horná
26. 11. 2020
Dát tip aleš-novák

:-DDDDDD

Zo všetkých testov máš 1**!


bixley
25. 11. 2020
Dát tip

Písemnou otorinolaryngologii neznám. :-)


guy
25. 11. 2020
Dát tip

sem tam se taky ještě používají protesty  :)


Nami 99
25. 11. 2020
Dát tip 8hanka, aleš-novák

Jakto že nie pre všetkých.

Já bych to dal plošně.

 

Jak chlapi tak ženský,

na test těhotenský.

 


Nosní už ne!


pak vznikají takové vtipy:

proč se všichni bojí Jožky z 1.B? Protože má tátu v 8.C...


8hanka
25. 11. 2020
Dát tip aleš-novák

zvlášť šikovné jedince ich zvládnu už na základke, predtým pravdepodobne  aj nejaké tie ústne...keby ostalo len pri nich, nemuseli by nasledovať tie s prúžkami...


ty jsou až na střední...většinou...:o)


8hanka
25. 11. 2020
Dát tip Gora, aleš-novák, Nami 99

no...veru neviem, ktorý z nich je "lepší", hrozný výber:)

Vlastne, ešte sú aj tehotenské:)

 (ale zase nie pre všetkých)

 


MilanH
25. 11. 2020
Dát tip

Přesně tak :-)


dievča z lesa
25. 11. 2020
Dát tip aleš-novák

za ten test nosní dávam ti typ ôsmy


Thea v tramvaji
25. 11. 2020
Dát tip aleš-novák

Za ten nosní se u nás na fakultce dává lízátko :) A nakonec to tolik nebolí...


Norsko 1
25. 11. 2020
Dát tip

Aktuální. Dětičky určitě dají přednost prvním dvěma


Andělka1
25. 11. 2020
Dát tip

:-))


Kočkodan
25. 11. 2020
Dát tip aleš-novák, B.Ezejmenij, IQ nick

 

Některý výsledek nosního testu může nakrknout.


Nami 99
25. 11. 2020
Dát tip Alegna

Rád. Nebudu protestovat.

Dám se ústně otestovat.

Mladé dívce příjemné,

dám svolení písemné.


25. 11. 2020
Dát tip

:o))))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru