Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt je jen slovo?

25. 11. 2020
3
9
276
Autor
Slavazaba

Za devatero větami 

a jedním slovem

jen nevím jestli před

anebo po něm

 

šlo první souvětí

s ním ruku v ruce spřežka

kdo zítra posvětí

co dnes už lze jen ztěžka ?

 

když v krku drnčí

čtyřsouhláskové slovo

ten, kdo rád srnčí

ten musí pro olovo

 

že žízni líto

tak dá si písku hlt

i malé dítě ví to

to slovo že je smrt

 

za devatero větami

a jedním slovem

je nevýslovno, Mon ami

tak pohni kostrou, honem ... 


9 názorů

Slavazaba
před měsícem
Dát tip

Pane Safiáne, vy jste to trefil. Zdravím. 


Silene
27. 11. 2020
Dát tip

Měla bych svůj výklad pro první sloku, jednou mínit místně (za), podruhé časově (před a po)... Snad nejde o tak velké vybočení z logiky, když once upon a time... To že jsem do konce došla po linkách. Stavím se někdy střízlivější.


To Norsko 1: To byl samozrejme primer. Nemusi to proste pro me byt vzdycky dokonale metrem apod., aby se mi to libilo. Nekdy vnimam dokonce jako zajimavejsi, kdyz se to vymyka a treba na 100% nejsou shodne delky rymu apod. Muze to pridat na lidskosti a tu ja mam treba rad. Vic myslim vysvetlovat netreba, to dilko si jiste zaslouzi vic pozornosti, nez treba me komenty. ;) S.F.


Norsko 1
26. 11. 2020
Dát tip

O jaké šabloně píšeš, milý Savage


Jsem prosty laik a technicky jiste ne na vysi, nicmene cit mam a poznam co se mi libi, i kdyby to treba presne nekorespondovalo s obvyklou sablonou. Tyhle verse se mi libi a bavi me a dekuji za ne, ;) S.F.


Gora
26. 11. 2020
Dát tip

Cit pro veršování máš, snad by bylo snazší psát zatím krátké básně, než si "vypíšeš ruku" - ta délka tě zavedla docela jinam - a něco si o vázaném verši načíst...


Kočkodan
26. 11. 2020
Dát tip

 

Pohnul jsem kostrou (přesněji prsty na rukou), abych ti napsal, že se mi tvoje dílko zamlouvá.


Norsko 1
26. 11. 2020
Dát tip

První je slušný základ pro stavbu, která přerostla a pomalu ztrácí stabilitu. Vale


Safián
26. 11. 2020
Dát tip

prvnií strofa je nesmysl, ale zní pěkně.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru