Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt je jen slovo?

25. 11. 2020
3
9
268
Autor
Slavazaba

Za devatero větami 

a jedním slovem

jen nevím jestli před

anebo po něm

 

šlo první souvětí

s ním ruku v ruce spřežka

kdo zítra posvětí

co dnes už lze jen ztěžka ?

 

když v krku drnčí

čtyřsouhláskové slovo

ten, kdo rád srnčí

ten musí pro olovo

 

že žízni líto

tak dá si písku hlt

i malé dítě ví to

to slovo že je smrt

 

za devatero větami

a jedním slovem

je nevýslovno, Mon ami

tak pohni kostrou, honem ... 


9 názorů

Slavazaba
před 2 týdny
Dát tip

Pane Safiáne, vy jste to trefil. Zdravím. 


Silene
27. 11. 2020
Dát tip

Měla bych svůj výklad pro první sloku, jednou mínit místně (za), podruhé časově (před a po)... Snad nejde o tak velké vybočení z logiky, když once upon a time... To že jsem do konce došla po linkách. Stavím se někdy střízlivější.


To Norsko 1: To byl samozrejme primer. Nemusi to proste pro me byt vzdycky dokonale metrem apod., aby se mi to libilo. Nekdy vnimam dokonce jako zajimavejsi, kdyz se to vymyka a treba na 100% nejsou shodne delky rymu apod. Muze to pridat na lidskosti a tu ja mam treba rad. Vic myslim vysvetlovat netreba, to dilko si jiste zaslouzi vic pozornosti, nez treba me komenty. ;) S.F.


Norsko 1
26. 11. 2020
Dát tip

O jaké šabloně píšeš, milý Savage


Jsem prosty laik a technicky jiste ne na vysi, nicmene cit mam a poznam co se mi libi, i kdyby to treba presne nekorespondovalo s obvyklou sablonou. Tyhle verse se mi libi a bavi me a dekuji za ne, ;) S.F.


Gora
26. 11. 2020
Dát tip

Cit pro veršování máš, snad by bylo snazší psát zatím krátké básně, než si "vypíšeš ruku" - ta délka tě zavedla docela jinam - a něco si o vázaném verši načíst...


Kočkodan
26. 11. 2020
Dát tip

 

Pohnul jsem kostrou (přesněji prsty na rukou), abych ti napsal, že se mi tvoje dílko zamlouvá.


Norsko 1
26. 11. 2020
Dát tip

První je slušný základ pro stavbu, která přerostla a pomalu ztrácí stabilitu. Vale


Safián
26. 11. 2020
Dát tip

prvnií strofa je nesmysl, ale zní pěkně.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru