Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

začíná...

28. 11. 2020
21
25
644
Autor
atkij

 

 

 

začíná advent -

za plotem štěká vlčák

na tři soby

 

 

 

 

 


25 názorů

elína m.
17. 12. 2020
Dát tip

Tip a s omluvou maličká variace :

 

Prsty od křídy-

Za plotem štěká vlčák

na tři krále

 

 


atkij
13. 12. 2020
Dát tip

per_zay, hmm...;)

Máš pravdu, díky moc za náťuk přirozenější cesty.


per_zay
11. 12. 2020
Dát tip

možná bych:

 

začíná advent 

za plotem štěká vlčák

. . .  na tři soby

 

(ale nenech si do toho *** )   :)

 

 


atkij
03. 12. 2020
Dát tip

Díky i dalším třem kolemjdoucím a přeji fajn večer:)


PavelK
03. 12. 2020
Dát tip

To jel kolem Moravec, kleklo mu auto, tak ho tři oslové táhnou do servisu.

Za mě tip.


Umbratica
02. 12. 2020
Dát tip

Dobře jim tak, těm sobům i Santovi. Tip.


CHT
30. 11. 2020
Dát tip

To je moc dobré, co píšeš.... v tomto komentu.


atkij
30. 11. 2020
Dát tip CHT

Kočkodánku, díky a zpívám Ti: Ať mííír dááál zůůů...:))

Silenko, jj, národnostní mix je do detailu vytuněná poznámka...:)

Ellisee, díky moc:)

CHT, Tony, ony pachtící se náležitosti jsou v tom prakticky nevinně:)

teisan, moc moc děkuju za shovívavost, čtení a návštěvu... Rozumím Ti. Už dlouho se mi nepodařilo uvidět... Bráním se hledání. Ta cesta není dobrá. Ale v tom mezičase mě potkávají situace. které mi přijdou zajímavé, i když o přidanou hodnotu a určitou duchovní sílu se nejedná. Atrakce. Ano, už sám obraz v mých subjektivních očích. Ale nakonec to jsou i nazdobené Vánoce. Možná jsem text mohla zařadit jako senrju. Přišlo mi vtipné, že i pes, který normálně vyšiluje z kolemjdoucích, má svou slabou chvilku:))

 


teisan
30. 11. 2020
Dát tip

Tak to jenom nějak tak proběhlo...

Existují dobrá haiku+zajímavý kontrast, tady se dá sice mluvit o zajímavém (nevšedním) kontrastu, skoro až atrakci v našich podmínkách, ale toho haiku je tam nějak málo, ale pořád lepší než např. "těhotná břicha krajin" nebo něco podobného z kapsy ťuťu ňuňu poezie.

TP


CHT
29. 11. 2020
Dát tip

Určitě není občas od věci nepachtit se křečovitě za norskou hlubokomyslností.....


Ellisee
29. 11. 2020
Dát tip

Jo!  :)


Silene
29. 11. 2020
Dát tip

(To já tak, pro to mísení kultur a prostředí.)


Kočkodan
29. 11. 2020
Dát tip Gora

 

Dovoluji všem českým psům, že mohou kousnout Santu do zadku. (takřka jéžíškovský smajlík)


atkij
28. 11. 2020
Dát tip blacksabbath

... tak jasně, každý se drží svého vkusu a toho, co ho těší. 

 

A všem přeji co nejpříjemnější vstup do adventu. Ani se mi nechce věřit, že už zítra...


Norsko 1
28. 11. 2020
Dát tip

Kvalita jsou tři sobi. Tam se kvalita násobí. A nehledí na třídní původ


blacksabbath
28. 11. 2020
Dát tip Gora

....já se tomu vlčákovi nedivím.....na ty soby štěkala bych taky.....mně stačí ozdobené stromečky.....:-))))))).............*/********


atkij
28. 11. 2020
Dát tip Gora

Silene, ani Ti nevím, já jsem spíš koukala co na mé tradiční obchůzce vyrostlo ve VIP ulici na kraji města. 

Evži, fakt?:) S klukama jsme se smáli, že ten Santa u Santy nakonec ani není Santa, ale jen instalující chlápek v červenobílé bundě:)

Iri, Andělko, Dag, díky a kéž nás smích jen tak nepřejde:)

Norsko 1, ty obzvlášt by měl sobíky ocenit, no ne? Po šesti dnech jako včera, já vím:)

 


Norsko 1
28. 11. 2020
Dát tip

Už to haiku nepiš. To je posedlost, taky jsem vkládal jedno dílo denně. Soustřeď se na kvalitu. Víš, co je kvalita

 

 

 


Andělka1
28. 11. 2020
Dát tip

...se mu tedy vůbec nedivím....:-))


Gora
28. 11. 2020
Dát tip

:-)))


Dagmaram
28. 11. 2020
Dát tip

:-)


Silene
28. 11. 2020
Dát tip

Německý, nebo československý?


Svítíci sob je mé velké přání. Ale nikomu jsem o tom neřekla, a tak se mi nesplní. Možná kdybych zaštěkala......?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru