Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cis 5 - VYHODNOCENÍ

01. 12. 2020
7
27
561
Autor
cvrcka

TRAM TA DA DÁ!

 

Tímto oficiálně ukončuji první cyklus nové cvrččiny interpretační soutěže "cis".

Soutěže se zúčastnilo úžasných 15 soutěžících se svými originálními, absurdními, vtipnými, obsáhlými, stručnými a dokonce i poměrně přesnými interpretacemi!

Račte se pokochat tu:

zadání soutěže a většina interpretací

A také úplně dole tu:

interpretovaný text

Kromě hlavní ceny (za první druhé a třetí místo), udělím také cenu za nadšenou účast.

Tuto cenu získají interpreti

Silene a Radovan Jiří Voříšek

za nejsvéráznější a nejvtipnější návrhy, které nešlo vzít na lehkou váhu :D a za svůj interpretační výkon získají každý po panáku z chystané hlavní ceny.

PŘISTUPME TEDY K VYHLÁŠENÍ!

Třetí místo a výhru nerezové vidličky a nože na pitvání dalších textů a gurmánské prožitky získávají:
Silene, Luzz a Beata - jedná se o odhady, ve kterých se interpretky nejvíce přiblížily skutečnému záměru u alespoň jednoho z protagonistů básně: 
Silene:
"ONA: podzimní beskydská krajina

ON: válečně naladěné Slunce Radegast, takže podzimní uvztekané počasí"

Luzz:

"ona: příroda, krajina.

on: člověk (od zrození do smrti)"

Beata:
"příroda a člověk"

GRATULUJI, děkuji za účast a pro domluvu ohledně předání ceny budete kontaktovány zprávou :)


Druhé místo  a výhru skleničky na víno, pro příjemné chvíle nad další poezií získává:
Lnice - jedná se o odhad, ve kterém interpretka dospěla k odhalení jednoho z protagonistů tak, jak byl autorkou zaznamenán :D 
Lnice:
"ona: Země

on: Bůh"

GRATULUJI, děkuji za účast a pro domluvu ohledně předání ceny budeš kontaktována zprávou :)


PRVNÍ MÍSTO
(u kterého to bylo velmi napínavé, až se zdálo, že vás budu moci potrápit ještě textem Z JEHO pohledu, než vám to vůbec prozradím, nakonec)

A S NÍM DVĚ DECI ZIMNÍHO LIKÉRU (PRAVDĚPODOBNĚ DOMÁCÍ VÝROBY)

ZÍSKÁVÁ

interpretka CADMIUM
https://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=50377

ZA ODHAD ODHALUJÍCÍ PRŮZRAČNÝ AUTORČIN ZÁMĚR:

"Ona - země (plus k zemi přidružené přírodní jevy) 

On - nebe (plus k nebi přidružené přírodní jevy, slunce, měsíc, hromy, blesky) "

GRATULUJI, děkuji za účast a pro domluvu ohledně předání ceny budeš kontaktována zprávou :)


Všem zúčastněným i přihlížejícím velmi děkuji za nadšení pro věc, trpělivost se čtením dlouhé básně, shovívavost vůči nevyžádaným avízům a samozřejmě adminům / redaktorům / programátorům, že mají s naším hraním chuť v zákulisí blbnout a neposlali mě s tím rovnou do háje :)

Krásný Advent a zase někdy - na počtenou!

cvrk ve vysoké tónině.

(nedoklepy hlaste, mám tu čtyři cvrčata za krkem... takže třeba nestíhááám a píšu až teď)


27 názorů


cvrcka
11. 12. 2020
Dát tip

Tak to mam radost! 

Bohuzel vznik tohoto napoje je castecne dilem nahody. 

Rozpustila jsem med, pridala zkvasenou domaci rybizovou marmeladu, skorici, hrebicek, nove koření, chili v prasku (to jsem zapomnela pripsat, Cadmium! Ale je ho tam malinko) vodu a merunkovici.

poměry nevím  :) přiměřeně. 

 


Manželce to moc chutná (mně taky) a tak se ptá na složení, prozradíš? Cos v té slivovici namáčela?


cvrcka
08. 12. 2020
Dát tip

Jeej, tak super! To mám radost :) 


Právě jsem dostal NÁDHERNOU A CHUTNOU CENU  za kterou děkuji a připíjím cvrcce na zdraví, tvorbu, soutěže, komentáře, rodinu ... a vůbec


Silene
06. 12. 2020
Dát tip

To mi povídej, osobně jsem dodneška nepochopila, jak mohl někdo perníkům přisoudit označení trvanlivé pečivo!


cvrcka
06. 12. 2020
Dát tip

To bys měla. Taky jsme včera pekli. Prej na Vánoce si nenecháme. :D 


Silene
06. 12. 2020
Dát tip

Počkej, to jsem ani takhle navážno nechtěla, cvrčkatá, to mě mrzí, líbí se mi hra --

měla jsem připravenou odpověď o pečení perníčků, když ježibaba. Ta polívka je též z nějaké pohádky, Modrá lucerna, bří Grimmové (adaptace). Jsem si ty skopičiny tak pěkně připravila do zásoby k zužitkování a takhle ti to tu zkazím. 

Zprávu dlužím, proč nejsem cenohmotná, tolik toho dlužím. Milost, peču perníčky...

Už ty počty, jaký z kterých, musím si na ně upéci jeden kalkulačkový o velikosti plechu a s kotoučem pásky.


cvrcka
06. 12. 2020
Dát tip

Dříví štípou. Obvykle nejradši když je potřeba se učit nebo vytírat, nebo umývat nádobí. To vždycky štípou jedna báseň. Popřípadě jim stačí dát na výběr, jestli chtějí štípat nebo umývat záchod. Pak taky štípou. Teda až na prostředního ze starších. Ten štípe, akorát, když si to usmyslí sám. Jinak neovladatelný. Ale nebudeme se tu přece bavit o dětech, v literární diskuzi. Tak si nechej cenu poslat na poštu. Do vedlejšího města. Co? 


Silene
04. 12. 2020
Dát tip

(Keška na Měsíci! Dva! Dva dny mi zase bude trvat vymyslet nějakou trochu vtipnou, i když mírně opelichanou odpověď. Jsem totiž zrovna v celoživotní krizi. Jakože ten minulý a ten příští byly určitě o poznání duchaplnější!

Ovšem vidím, že cvrčata jsou opravdu nadějný materiál, co dříví, dříví štípou? Za polívčičku...)


cvrcka
04. 12. 2020
Dát tip Silene

:D takže Silene jako keška na Měsíci! No to je výzva pro naši smečku. Ale teda tím pádem je vyšlu samotný. Zas takovej dobrodruh nejsem. Zato kluci....... :D :D :D 

 

 


Silene
04. 12. 2020
Dát tip

Veselá kopko, chytejte!

Bor u Perníkové chaloupky 25

Měsíční Kráter 

Ráda bych zalhala, že se nebojím ničehož, ovšem realistický odhad mi našeptává, že hrajete vytrvale přesilovku. Pročež odcházím trénovat sebekremaci.


cvrcka
02. 12. 2020
Dát tip

Lnice, atkij - diky vřelé vám tam tam.

 

Cadmium, máš recht. Beztak Watson byl éminence grise.  Takze jako! :) 


cvrcka
02. 12. 2020
Dát tip Gora

Silene, právě sis vykoledovala návštěvu celé cvrcci veselé kopy, takže mi povinně zasles adresu a trpělivě vyckas ohlášené audience napresrok v květnu.  Nebo tak nejak. Nepřezuje šli zvyklá na ni. 


atkij
02. 12. 2020
Dát tip

Cvrcko, prima:))

Gratulka vítězům. Těším se na louskání dalších oříšků. 


Silene
02. 12. 2020
Dát tip cvrcka

Silene z rozesmátého pupíku děkuje za bezva happening a fajn počin a hlásí, že se coby nehmotně zaměřená milovnice náhodných ukázek cvrkavé a cvrlikavé poezie dobrovolně vzdává neoddiskutovatelně zaslouženého ocenění ve prospěch rozmilých cvrčat, aby tato mohla coby ustanovení vykonavatelé Sileniny chabé vůle královnu cvrčku první náležitě popichovat. 

A zadaří-li se té cvrčata přemoci, nechť se může vítězoslavně podrbat na šešulce.

Přežuju-li, těším se na další klání.


Lnice
02. 12. 2020
Dát tip

No páni, dękuju :)) L.


cvrcka
01. 12. 2020
Dát tip

Norsko, nebreč. Bude hůř. 

 

Radovane, těším se :D 


Norsko 1
01. 12. 2020
Dát tip

Jasnej podvod jak při amerických volbách


Gratuluji tímto Cadmium, je pro mě Sherlokem Holmesem. Žel, já jsem dr. Watsonem.

Ale počkej Holmesi, příště si vyměníme role, to si piš!


cvrcka
01. 12. 2020
Dát tip

potěšení na mé straně :) dobrou noc!


cvrcka
01. 12. 2020
Dát tip

Díky,  Goro :) byla to sranda :) 


Gora
01. 12. 2020
Dát tip blacksabbath

Zdravím cvrčata, gratuluji Cadmiu a ostatním na bedně, díky, cvrčko, za originální zábavu!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru