Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antická

16. 12. 2020
6
16
416
Autor
Fidzi

2

Splývavá v záhybech své kůže
po něze hořím z kořenů.
Žádná z manter mi nepomůže -
nevratně prudce vržen nůž
 
dnes. Neusínám, po ramena
do horké krve vnořená
a šíje, vzácná chryzantéma,
rozkvétá tváří bez jména. 
 
Čepelí otevřené plody
živené řečištěm mých míz
dnes ochutnávám místo vody.
 
Jsou uzamčená v žilách času
souznění žen a bílých říz.
Záhybům vdechuji svou krásu.
 

16 názorů

Fidzi
18. 12. 2020
Dát tip

Děkuji,  blacksabbath!


ráda jsem četla......líbí se mi.....*/****


Fidzi
17. 12. 2020
Dát tip

Vložila jsem toho nebývale hodně  najednou.  Možná jsou čtenáři presyceni, možná to v dílně není vidět, možná  jsi z jiného sveta :) 


Lami
17. 12. 2020
Dát tip

Pořád mi není jasné, proč tak málo tipů pod tak hezkým dílkem.Asi jsem z jiného světa, že se mi to tak líbí?


Lami
17. 12. 2020
Dát tip

Ještě pořád to můžeš zkusit.Nešlukuje se, jen vychutnáváš chuť.Když ti to nic neřekne, můžeš vždy skončit.Kdyby jo,(ale nemyslím, že je to tvůj případ)kup si filtrovou.Aby to nebylo tak nezdravé.A pamatuj.Jedna dýmka=jeden den.Proto mají dýmkaři více dýmek.Já jich mám deset.Cigarety mi smrdí popelem a pálí v ústech.Dýmka je jiná.


Fidzi
17. 12. 2020
Dát tip Lami

Ja jsem nekolik let kouřila v podstatě jen kvůli kouřkům (doufám,  ze muj novotvar je zcela pruzracny) . Ale podarilo se mi osvobodit. I kdyz atmosféru ubalene cigarety dodnes kuřákům závidím. No, dymka je taktéž silné pouto pro me. To jeste kdyz jsem nechtela zacit kourit jen proto, ze kouri vsichni pratele, tak jsem si malovala, ze az mi bude čtyřicet,  zacnu kourit fajfku :) 


Lami
17. 12. 2020
Dát tip

Jsem pouhý začátečník.Chutná mi to a plním přání své dcery,která chce rychle dědit.Co bych pro ni neudělal.Mám ji přece rád.Jsem dobrák od kosti. I teď kouřím ten svůj oblíbený McLintock Cherry.


Fidzi
17. 12. 2020
Dát tip

:) to je opravdu milé :) umis kouřky? :) 


Lami
17. 12. 2020
Dát tip

Není zač děkovat.Sedím si tu, bafám z dýmky a čtu vázané verše, které se mi hodně líbí.Co víc si přát?Snad jen víc takových pohodových chvil.


Fidzi
17. 12. 2020
Dát tip Lami

Lami, moc děkuji.  Jsi laskavý čtenář!  Kdo je víc! :) 


Lami
17. 12. 2020
Dát tip Alegna

Ach, sonet.Jsem udiven.Jen dva tipy?To je divné.Mně osobně se to líbí moc, ale...kdo jsem ..já.


Fidzi
16. 12. 2020
Dát tip

Děkuji,  Andělko1.


Fidzi
16. 12. 2020
Dát tip

lawenderr, jako kdyby tip byl víc,  než  co mi můžeš  říct. Děkuji velmi pěkně  :) 

Pokud uvízne par slov, je to pro autora čest. 


lawenderr
16. 12. 2020
Dát tip

já se s těma tvejma básněma furt peru:) zase - tahleta má hodně silné momenty a pak místa, kde si funím - přidej, děvče ... :) Chce se mi tu nechat absolutně dokonalej půltip, půloblíbenou a půlvýběr (osobní samo ...:)

 

...

nevratně prudce vržen nůž
 
dnes. Neusínám, po ramena
do horké krve vnořená
a šíje, vzácná chryzantéma, ...

Andělka1
16. 12. 2020
Dát tip

Krásná. Něha a vášeň.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru