Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaplnit prázdnotu

18. 12. 2020
7
9
468

Prosinec 2020

jdu ulicí,

podobám se neandrtálci,

chodci do mě vrážejí,

ale já se necítím opilý,

 

náhle odnikud

vyznavač hare krišna

mi chce prodat

svou tiskovinu,

 

nedaleko hospody

krásné ženy

do mě vrážejí

nevraživými pohledy,

 

jako bych je chtěl všechny

hned svléknout,

jako bych chtěl hned

něco na zahřátí,

 

jdu městem

do kostela či do baru,

marně hledám,

jak zaplnit prázdnotu


9 názorů

Děkuji, Evženie...


Takové chvíle mi nejsou cizí.


elína m.
19. 12. 2020
Dát tip

Zajíčku,

už když byl mladý, vstával ten človíček za každého počasí v pět ráno a šel cvičit do přírody na přesně vybraném místě jakési speciální cviky. Nekecal. Bylo to blízko cesty, po které denně chodím. I ve sněhu tam byly jeho stopy, které vytvářely zvláštní obrazce. Měl specielní kovovou misku na rýži a z jiného nádobí nesměl jíst. Ani nevím, co vůbec jedl, kromě rýže. Asi nějakou zeleninu. Je strašně vysoký, vychrtlý, ale jak říkám, přesto vypadá zdravě a spokojeně a vyzařuje z něj duchovní klid.

Přeju i tobě, aby z tebe vyzařoval duchovní klid.


tomu rozumím......*/*****


Zajíc Březňák
19. 12. 2020
Dát tip Benetka, blacksabbath

Děkuji všem za čtení a komentáře...

Elíno, však já proti nim taky celkem nic nemám. A pokud nalezl svou cestu, velmi mu to přeji, protože já tu svou stále nalézt nedovedu. To, že vypadá tak mladě, bude jistě způsobeno zdravým životním stylem, který je s tím hnutím tak nějak spojen. Osobně se teď orientuji spíše na křesťanskou víru v římskokatolickém podání (ne že bych byl "dobrý katolík," to rozhodně nejsem). Moc děkuji za návštěvu, čtení, komentář a tip, Elíno.


elína m.
19. 12. 2020
Dát tip Benetka

Jednoho vyznavače hnutí hare Krišna znám. Je to jeden z nejlepších lidí, které jsem v životě poznala, prodiskutovali jsme spou celé noci. Zpočátku jsem myslela, že ho to přejde, ale on už je v tom hnutí asi osmnáct let, střídavě žije v Indii, střídavě tady, jak říkají, na farmě, vypadá neskutečně mladě a je neskutečně laskavý. Je to jeden z mála lidí, kteří určitě našli svou cestu a prostředí, kam patří. Tip.


MilanH
18. 12. 2020
Dát tip

!!!


Norsko 1
18. 12. 2020
Dát tip

Zaplníš ji virem. Víc barů a služebnic lásky


Benetka
18. 12. 2020
Dát tip

...tak tomuhle rozumím. Beze zbytku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru